Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Скарга на блокування карти А-Банком

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
deps1 12 березня 2025, 12:24
Я є клієнтом банку не перший місяць, але не підозрював, що стану одним із постраждалих. А-банк заблокував Жовту карту після переказу на мій рахунок суми 4340грн від людини, яка повернула мені борг.
Мої заяви та прохання про залучення квитанції про переказ мені грошової суми від людини фахівці ігнорували і відмовлялися приймати, посилаючись на те, що зі мною зв’яжеться спеціаліст їх профільної служби. Внутрішній номер заяви (звернення) у системі А-Банк 3047580.
На мої претензії до банку, що я не зробив нічого неправомірного, термін з 3 робочих днів збільшили до 180 з посиланням на пункт 3.3.18. Банк не хоче віддавати гроші, закрити рахунок та тягне час. В чаті та в гарячій телефонній лінії працівники посилаються на одне и теж, що зі мною зв’яжеться спеціаліст їх профільної служби… і це до нескінченності!!!
Так як причина блокування не була вказана та не встановлена, зазначеними у законодавстві України строки, нерправомірних дій з боку мене не було здійснено й Банком не виявлено, прошу Банк у найкоротші терміни розблокувати мій рахунок та Жовту картку для подальших проведень банківських операцій.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 12 березня 2025, 13:07
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk

Наразі для розв'язання даного питання банком проводиться аналіз операцій. Варто очікувати на дзвінок фахівця банку для його розв'язання. Дякуємо!

Коментарі - 5

+
0
Три літри
Три літри
12 березня 2025, 13:03
#
Так як причина блокування не була вказана та не встановлена, зазначеними у законодавстві України строки

для фінмониторингу законодавством не встановлено жодних строків розгляду

посилаючись на те, що зі мною зв’яжеться спеціаліст їх профільної служби

питаннями фінмониторингу займаєтся окремий підрозділ, служба підтримки може бути хіба що посередником в передачі інформаці

Банк не хоче віддавати гроші, закрити рахунок та тягне час

бо закон це прямо забороняє
+
+11
deps1
deps1
12 березня 2025, 14:34
#
Питання не вирішено
+
0
Три літри
Три літри
12 березня 2025, 16:36
#
Кнопка «Питання вирішено» це просто кнопка, а не сигнал про вирішення питання.
+
0
Виктория Николаевна
Виктория Николаевна
14 березня 2025, 23:19
#
Ага точно шо вірили пограбувати людей
+
+11
deps1
deps1
12 березня 2025, 20:08
#
Сьогодні відвідав відділення, А Банк у місті Вінниця, керівник відділення (вул.Келецька) допоміг та склав повторне звернення, до кінця робочого дня картку розблокували.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.6
USD 42 42.6
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.9 49.6
USD 42 42.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝 / Скарга на блокування карти А-Банком