Скарга на блокування карти А-Банком
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.6 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Всі курси банку | ||
Мої заяви та прохання про залучення квитанції про переказ мені грошової суми від людини фахівці ігнорували і відмовлялися приймати, посилаючись на те, що зі мною зв’яжеться спеціаліст їх профільної служби. Внутрішній номер заяви (звернення) у системі А-Банк 3047580.
На мої претензії до банку, що я не зробив нічого неправомірного, термін з 3 робочих днів збільшили до 180 з посиланням на пункт 3.3.18. Банк не хоче віддавати гроші, закрити рахунок та тягне час. В чаті та в гарячій телефонній лінії працівники посилаються на одне и теж, що зі мною зв’яжеться спеціаліст їх профільної служби… і це до нескінченності!!!
Так як причина блокування не була вказана та не встановлена, зазначеними у законодавстві України строки, нерправомірних дій з боку мене не було здійснено й Банком не виявлено, прошу Банк у найкоротші терміни розблокувати мій рахунок та Жовту картку для подальших проведень банківських операцій.
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk
Наразі для розв'язання даного питання банком проводиться аналіз операцій. Варто очікувати на дзвінок фахівця банку для його розв'язання. Дякуємо!