Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Перевірка від банка

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Kotya8911 7 березня 2025, 23:44
Переказувала гроші з власної карти на карту дочки. Заблокували платіж, потрібно було відео з оператором пройти. Дуже замовити оператор! Я людина, з вадами слуху, дуже важко сприймати через відеодзвінок слова. Вона ж почала — що я не туди дивлюся, що я підозріло довго відповідаю на питання. А як я маю це швидко робити? Вона строчить свої питання, я не чую. Навіть не спитала, чи є якісь труднощі в сприйнятті інформації. В принизливому тоні це все пройшло. Дуже прикро, наче на мене мішок багна вилили. Взагалі не цікавляться, чи бачить нормально людина, чи чує. Як до скотини зверталася!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 8 березня 2025, 9:42
Добрий день!

Щиро вибачаємося за незручності, які виникли під час спілкування з нашим оператором. Дійсно, деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки, що може призвести до тимчасового блокування картки. Це робиться з метою безпеки, щоб упевнитися, що платіж проводить саме клієнт особисто. Однак ми шкодуємо, що процес спілкування не відповідав вашим очікуванням і став причиною дискомфорту.

Ми прагнемо поліпшити наш сервіс і врахувати всі ваші зауваження. Щоб ми могли детальніше розглянути дану ситуацію, ми надіслали повідомлення у вибраний вами месенджер. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.

Коментарі - 6

+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
8 березня 2025, 9:30
#
«труднощі в сприйнятті інформації.» — это как бы сказать дееспособность утрачена
+
+18
am1
am1
8 березня 2025, 19:07
#
Якщо людина погано чує, ще не означає що вона не дієздатна
+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
8 березня 2025, 20:00
#
Судя по всему и говорить не умеет
+
0
am1
am1
8 березня 2025, 22:17
#
Добре що ти забагато балакаєш. В тебе хоббі таке, заходити в коментарі і ображати дописувачів?
+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
8 березня 2025, 23:02
#
Откуда сотрудник знает что ты глухой. Если ты не слышишь вопрос тоже пытаешься отвечать наугад или говоришь что проблемы со слухом, связью?
«що я не туди дивлюся, що я підозріло довго відповідаю на питання» — может с другой стороны человек с пистолетом сидит и диктует ответы на вопросы. Или ты тоже разговариваешь по видео и смотришь не на собеседника, а на монитор или бумажку и при этом не можешь пары слов в предложение связать?
+
+30
am1
am1
8 березня 2025, 23:32
#
Якщо розмовляєш по відео якраз на монітор і дивишся). Але мова не про це. Людина залишила відгук, розповіла про свою проблему, а ти залетів в коментарі і почав ображати. Міг би просто навести аргументи на користь оператора як в останьому своєму коментарі, але ж ні, нахамив людині з вадами слуху називаючі недієздатною.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Всі курси банку