персонал банку любить помститися за скарги на його роботу у службу підтримки
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Всі курси банку | ||
3 березня я згадав що ніхто зі мною так і не зв’язався. Є ще одна деталь: восени був схожий збір і тоді так само були призи, я так само закинув суму яка дозволяла отримати гарантований приз. Але мені його так і не прислали. Оскільки приз не був моїм головним мотиватором я тоді на це забив, але неприємний факт запам’ятав.
Тож я звернувся у підтримку щоб спробувати дізнатись чому так відбуваєтся що вже систематично банк мене кидає з призами. Відповідь банка була така: восени мені відправили посилку з призом, але вона пролежала п’ять днів в поштоматі і оскільки її ніхто не забра то вона була повернута банку. Цього ж разу зі мною намагались зв’язатись у месенжері, але я начебто не відповів. Дивне пояснення, я то точно знаю що в жодному з месенжерів зі мною ніхто на зв’язок не виходив. Оскільки призом був мерч з логотипом банку, а після такої відповіді будь яке бажання носити логотип банка зникло — я відмовився від отримання.
При спілкування я не лаявся, ніяк не ображав представника банку і навпаки був максимально ввічливим.
Після розмови виникло бажання написати негативний відгук, але якось ліньки було — мабуть ви б і не побачили цей відгук.
Але виявилось що це не кінець історії. За наступні два дні банк без будь яких зрозумілих підстав вчинив декілька дій відносно мойого рахунку — про це я напишу здогом коли буду закривати рахунок (ще є депозити). Я не відразу пов’язав ці дії з моїм зверненням, але вже зараз передивляючись хронологію побачив що перший крок банк зробив саме 3 березня після мого звернення. Що дає мені підстави думати що це була помста — бо ніяких суттевих змін у моєму фінансовому становищі за останні неділі не було.
Подивимось чи мені вдастся повернути депозити в повному обсязі. Щось в мене погані передчуття.
Ми цінуємо вашу участь у зборі і прагнемо вирішити цю ситуацію якомога швидше. У жовтні ми зв’язувались з вами щодо отримання мерчу за ваш донат. На жаль, подарунок не був отриманий вами протягом п’яти днів у поштоматі і, відповідно, був повернутий до банку.
Що стосується вашого поточного виграшу, ми надіслали вам привітальне пуш-повідомлення 25 лютого, а також повідомлення у закріплений з банком месенджер 26 лютого для уточнення даних щодо доставки подарунка. На жаль, ми не отримали від вас відповіді.
Додатково хочемо зазначити, що зміни в кредитному ліміті не можуть бути пов’язані з ситуацією з подарунками. Банк розраховує розмір ліміту індивідуально для кожного клієнта, і на його зміну можуть впливати різні фактори.
Ми намагались зв’язатися з вами за вказаним номером телефону, але, на жаль, не змогли додзвонитися. Просимо вас відповісти на наш дзвінок або в чаті та надати адресу для доставки подарунка.