Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

ДУЖЕ НЕ ЗАДОВОЛЕНА !!!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Оксана Гавенко 3 березня 2025, 16:12
За лютий місяць був прострочений платіж.Політика банка така, що відразу блокується картка.В кінці лютого скинула гроші на картку, але самостійно сплатити прострочку не змогла, тому що картка заблокована.Подзвонила на гарячу лінію, де мені пообіцяли, що гроші будуть списані автоматично.Це було 28 лютого.1 березня гроші автоматично перейшли за відсотки в березні і співробітники банку телефонують і кажуть про прострочку.Я їм кажу за цю ситуацію, а їм все одно.Кажу, що добре, сплачу до кінця місяця поточну прострочку і за минулий місяць.Вони присилають повідомлення, що я відмовляюсь платити і банк передає цю історію в Українське бюро кредитних історій.Я все розумію, та складається враження, що банку вигідно робити таку ситуацію і не вирішувати її, а робити конфлікт.Дівчата хамовиті, не чують клієнта.КЛІЄНТ ДЛЯ БАНКУ ПОВНИЙ 0!!! НЕ ЗАДОВОЛЕНА КОМПЕТЕНТНІСТЮ ПРАЦІВНИКІВ.НЕ намагаються зберегти з клієнтом гарні відносини.НІКОМУ НЕ ПОРАДЖУ ДАННИЙ БАНК.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 3 березня 2025, 19:05
Добрий день!

Перепрошуємо за ситуацію, що склалася. Дійсно, під час консультації була допущена помилка, і ми вже передали цю інформацію керівнику відповідного підрозділу для подальшого аналізу.

У випадку виникнення простроченої заборгованості банк встановлює тимчасове обмеження на подальше користування кредитними коштами.

Щодо повідомлення про передачу інформації в Українське бюро кредитних історій – воно носило інформативний характер. Ми прагнемо заздалегідь попереджати Клієнтів про можливі наслідки прострочення, щоб вони мали змогу врегулювати ситуацію вчасно.

Ми зв'язалися з Вами та надали детальну інформацію щодо Вашого питання. Дякуємо за діалог і зворотний зв’язок!

Коментарі - 2

+
0
Оксана Гавенко
Оксана Гавенко
4 березня 2025, 9:36
#
Дякую за відповідь.Насправді,є професійні працівники,які вирішили ситуацію.Я вже не розчарована банком загалом.Після дзвінка кваліфікованої людини відновилось гарне враження від команди А-Банку.
+
0
Аня Пилипчук
Аня Пилипчук
5 березня 2025, 16:13
#
Є такі працівники агресія пре, не чим не краще колекторів з 90 які вибивають кошти залякуванням. Навіть є такі випадки коли людина не може вчасно заплатити потрібно нормально говорити і вирішити дане питання в гарному тоні. В мене також було платіж настав в цей же день не вспіла очі відкрити і почалися погрози. На мої слова не реагують що є Дитина маленька та чоловік військовий який не виходить на зв’язок чи затримка зп на день на два. Нуль емоції. Поки не написала на сайті відгук. Ще хочу добавити якщо людина не внесла суму в 9 ранку то вона має право її внести вечері і не потрібно угрози постійні. В інших банках є ще 30 днів додатково для того щоб розібратися з про платою. Змініть умови та перестаньте говорити людьми таким тоном. Влізла по не знанням в цей банк але надіюсь виплатити все і не коли не повертатися до нього. Дуже гарно вивчайте умови бо можна переплатити уйму коштів як в МФО
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Всі курси банку