Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Нелояльное отношение Абанка к клиентам

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Zabibas 30 січня 2025, 2:31
Я абсолютно незадоволений обслуговуванням АБанку через ситуацію, яка трапилася зі мною.

Моя ситуація така: моя дружина перевела мені 49,000 грн, у мене був активний кредит, за який я справно платив відповідно до умов договору на 12 місяців. Однак, через три місяці банк заблокував усі кошти з моєї картки і зняв всі гроші на кредит. Хоча договір укладався на 12 місяців, я сплатив лише за 3 з них. Кредит був нарахований на 1 рік з відсотками, але, виходить, що за ці три місяці я заплатив відсотки, ніби вже відпрацював цілий рік.

Ці гроші я планував використати як для погашення кредиту, так і на купівлю продуктів та оплату комунальних послуг. Я активніше почав користуватися АБанком, бо у мене там картка АТБ. Тепер я залишився без коштів.

Я користуюсь послугами АБанку вже більше 5 років і завжди виконував умови договору. Я написав на електронну пошту Абанку і попросив їх надати мені повне пояснення, проте жодної відповіді не отримав. Вважаю, що дії банку є недобросовісними і призвели до істотних фінансових втрат. Я, ніби, радію, що кредиту немає, але насправді і не радію, адже планував щомісячні виплати. Вранці, коли моя жінка пішла в магазин за продуктами з моєю карткою, я ще спав. Коли прокинувся, вона повідомила, що розплатитися не змогла, бо бракувало коштів, Я залишився ні з чим!

Коли АБанк блокує картки, зв’язатися з ними неможливо, написати також. Я змушений дзвонити з іншого телефона по декілька разів, оскільки хтось консультує, а хтось — ні. Мене звинуватили в відмиванні коштів, але це абсолютно безпідставно. Коли мене запитали, звідки кошти, я надав усі документи, однак щось їм не підійшло. Кошти, які прийшли від дружини, повністю погашали кредит. Якщо б сума була меншою, я вважаю, нічого б цього не сталося.

АБанк діє виключно в своїх інтересах і навіть звинуватив мене в тероризмі це все що мені відомо. Коли я запитав про це консультанта, вона відповіла, що банк не звинувачує мене в цьому, але саме ці причини стали підставою для блокування моїх коштів, розгорнутого пояснення немаэ

Я платив кожен місяць. Наразі у мене залишилось лише 31 грн кредиту по їх розповіді, і я отримав смс з реквізитами для платежу. В чому була проблема — заблокувати мене раніше і надати ці реквізити? При першому блокуванні все так і було))) що трапилось?

Я брав у них близько 100,000 грн кредиту. Блокування відбулося два рази: перший раз мене заблокували одразу після повернення 30,000 грн, тобто 30- тисяч з цих 100 тисяч. Однак після пояснення мого становища вони розблокували кошти. Наразі у мене залишилось 49,031 грн кредиту, як я розумію, але я нарахував там трішки менше, перевірити це вже не зможу бо заблокований, зайти в аплікацію неможу теж, на цей раз пояснення чомусь не допомогло)))
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 30 січня 2025, 12:11
Добрий день!

Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.

В результаті такого аналізу банком було прийнято рішення про завершення ділових відносин. Списання коштів на погашення існуючих заборгованостей банком у разі прийняття такого рішення проводиться на підставі пункту 3.3.23 Умов та правил (https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk). Також, бачимо що в нашому банку наразі не зазначено Вашої фінансової електронної пошти, адже саме на таку пошту ми можемо надати відповідь стосовно стану Ваших рахунків. Після повного погашення заборгованості рахунок в нашому банку буде закрито.

Коментарі - 6

+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
30 січня 2025, 9:12
#
При разрыве отношений банки просят в 30 дневный срок оплатить все долги или сами списывают с депозитов, карт
+
+40
Fantomas2020
Fantomas2020
30 січня 2025, 10:45
#
В данном случае вы ещё легко отделались. Если бы пришла большая сумма, которая превышает 49031 грн., банк присвоил бы себе 30% от суммы превышения (по карте АТБ у них такой тариф). Погасите остаток кредита 31 грн. и забудьте об этом банке. После погашения кредита желательно взять справку в банке об отсутствии задолженности и закрыть счёт.
+
0
Zabibas
Zabibas
31 січня 2025, 1:17
#
Спасибо, просто ситуация максимально неприятная, пускай общество знает с кем имееют дело
+
0
Zabibas
Zabibas
31 січня 2025, 1:18
#
На пошту, коли відправляв, я написав повну дату народження, свої ініціали, свій номер телефону і всю ситуацію з вами, мене направив туди один з ваших операторів
+
+2
Zabibas
Zabibas
31 січня 2025, 1:22
#
Zabibas
кому: dfm_a-bank
Доброго дня!
Бо***** М*?** А* 19.17.1998
+38095*****10

1. Зв’язатися з вами неможливо, зайти в аплікацію Абанк я не можу.
Я не розумію, за що заплатив у цьому кредиті, адже я нараховував іншу суму, а сплачені за 3 місяці були зовсім іншими. Можливо, я помиляюся, оскільки не можу зайти в Абанк. Чому ситуація склалася так? Лише два дні тому мені пропонували взяти ще кредит, а сьогодні, без мого відома, у мене знімають всі кошти. У мене був кредит на 12 платежів, з яких 3 я сплатив вчасно, а залишилося 9 — все по договору. Відсотки були нараховані за рік, я не планував платити за 3 місяця. Після цього я ще винен 31 грн, про що мені надіслали смс з реквізитами. У мене був розрахунок на ці кошти, адже я маю картку АТБ, з якою купую продукти та оплачую комунальні послуги, а також діючий кредит. Я співпрацюю з Абанком близько 5 років як добросовісний клієнт і вважаю, що Абанк вчинив зі мною недобросовісно. Також за всі кошти я надіслав вам пояснення, як завжди. Я вважаю, що якби дружина не переказала мені 49,000 грн останніми переказами, то Абанк так би не вчинив. Ви діяли в своїх інтересах.

2. А-банк мене звинувачує в наступному. Повідомляємо Вас про прийняте Банком рішення, згідно з яким будуть розірвані укладені з Вами договори та закриті поточні рахунки, на підставі абзацу третього частини 1 ст. 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів…:
+
+2
Zabibas
Zabibas
31 січня 2025, 1:22
#
3. Так як я формую скаргу до НБУ, мені було надано відповідь там, що я можу отримати повну, розгорнуту відповідь від вас. Я вважаю, що надав всі необхідні докази вам і брав участь у всіх процесах як добросовісний клієнт банку. Тому блокування мого рахунку вважаю необґрунтованим, оскільки я зазнав значних незручностей і фінансових втрат через це.

Відправляв вам на пошту, тому що іншого шляху немаэ
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.7 49.4
USD 41.8 42.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝 / Нелояльное отношение Абанка к клиентам