А БАНК заблокировал расчетный счёт предприятия
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 7
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 7 січня 2025, 0:41
- #
Если нет движения год счёт блокируют.
- +
- 0
-
- almazspetsstal
- 7 січня 2025, 6:31
- #
Серьезно? На каком основании? Где вообще есть такое? Почему в других банках не заблокировали?
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 7 січня 2025, 22:50
- #
Другие банки более нормальные в этом плане.
На основании внутренних правил.
Да, если год или более нет никакого движения по счету то устраивают повторную идентификацию клиента или разблокировку через отделение.
По всем банкам не скажу, но моно такое тоже устраивает
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 11 січня 2025, 1:04
- #
6−8 месяцев не использования могут запросить повторную идентификацию клиента или видеозвонок /сходи в отделение.
- +
- 0
-
- natashaGra
- 7 січня 2025, 12:05
- #
К сожалению для этого банка блокировка это предпосылка к отьему 30 процентов со счетов. Такое было из физ и с юр лицами. Скорее всего ответом будет очередной копипаст, но не решение проблемы
- +
- 0
-
- almazspetsstal
- 8 січня 2025, 7:55
- #
С юрлиц 30% не снимают, не выдумывайте.
- +
- 0
-
- SergeyNina
- 11 січня 2025, 1:06
- #
С юр лиц не снимают. Там на счетах могут быть очень большие суммы и при снятии 30% 100% жалоба в нбу или суд
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 47 | 47.9 |
USD | 41.3 | 42 |
Всі курси банку |
Хочемо зазначити, що банк не блокує рахунки клієнтів безпідставно. Як фінансова установа, ми зобов'язані дотримуватися чинного законодавства, в тому числі в питанні аналізу фінансових операцій. Проведення такого моніторингу в банку має ризик-орієнтований підхід, а ліміт розраховується індивідуально.
Ми готові допомогти розібратися в ситуації, яка виникла. Наразі чекаємо від вас додаткових деталей. Ми надіслали вам повідомлення в особисті для уточнення. Будь ласка, надайте відповідь банку для вирішення даного питання.