Взагалі не рекомендую абанк,заблокують кошти і кажуть що шахрай
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Всі курси банку | ||
Все почалось з того що заблокували переказ, пройти відеопідтвердження, хоча за місяць до цього самі мені підвищили ліміт, була здивована і у нерозуміння що вони хочуть від мене,.їхні так звані «спеціалісти«спілкуються таким тоном, щей погрожують, це увело мене у ступор, про те що вони нічого не хочуть чути, а тільки зробіть повернення по скаргам, карту зелену заблокували із 7900, аж смішно мені вже з них, це тупо їх сценарій такий, звонять тільки списання і все, Ага фіг вам, а не мої гроші.потім кажуть спокійно користуйтесь картою жовтою, ок, я собі користуюсь картою без ніяких думок про те що заблокують мій виграш у казино виводю гроші на цю карту,і ітог карта заблокована, алеж *** там написано казино Чемпіон, за виграш я сплатила налоги у сумі майже 1000, при наданні квитанції, кажуть вирішіть питання по тій першій карті, тоді якою розблокуємо,
Тобто вони любими способами хочуть списати мене вже 10к.
Не раджу цей банк взагалі, хоча раніше тільки ним користувалась, бо не блокувала виконавча, а зараз навіть врагу не побажаю мати справи у абанку.
Чому монобанк все нормально розблоковує рахунки, підтримка допомагає, а не ваша контора яка обікрасти хоче і оператори хами
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Наразі ваше питання знаходиться в роботі. З вами зв'язувався спеціаліст та надав необхідні рекомендації для розблокування рахунку.