Стрес та негатив через не компетентность менеджера відеоколу
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Всі курси банку | ||
Другий менеджер Аліса, першого ім'я не пригадаю.
Моя скарга стосовно наступного, я розумію, що з метою безпеки банк захотів відеопідтвердження, яке я проходив біля 20 раз за час співпраці з банком.
У мене уточнили за операцію, яка потребувала підтвердження 17 грудня (13 днів назад), звісно я не пам’ятаю суми та отримувача, але я чітко пам’ятаю, що я пробував здійснювати операцію, яка в мене — як часто буває з вашим банком не пройшла і мене направили на відеоверифікацію, яку я в той момент не хотів проходити і оплатив з іншого банку.
Мене дуже сильно цікавить, з якого дива, менеджер відеоколу прийняв рішення щодо шахрайства в мою сторону, заблокував мені рахунки, і мені прийшло SMS від номеру A-bank з текстом, де просять скан копію з правоохоронних органів.
Скажіть будь ласка,
якщо я здійснюю вхід з свого телефону, ідентифікатор якого повторюється з минулими авторизаціями,
якщо я показую своє обличчя, яке є у вас в базі,
якщо я підтверджую що ця транзакція була моя,
Чому мені створили такий негатив у передноворічну ніч, і я зараз в 23:22 пишу цю скаргу?
Який вид шахрайства я отримав?
Яку заяву з правоохоронних органів ви бажаєте отримати?
Через некомпетентність спеціалістів відеоколу, після якого користування А-банк, стає не зручним, і вкрай негативним.
Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально камфорним та зручним для користування. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства.
За вашим запитом ми провели ретельну перевірку відео дзвінка з менеджером Алісою. Повідомляємо, що в процесі спілкування вами не була надана достатня інформація про операцію. У зв'язку з підозрами щодо можливого шахрайства або впливу на клієнта, співробітник вжив усіх необхідних заходів для забезпечення безпеки. Ваші карти вже були перевипущені і наразі повністю активні для використання.