Банк не даёт ответ!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- natashaGra
- 24 листопада 2024, 12:33
- #
А как выбрать мессенджер для общения с банком? Данных настроек нет ни в приложении ни в чате. Вчера операторы старались отмахнуться от этого вопроса
- +
- 0
- natashaGra
- 24 листопада 2024, 13:37
- #
Согласно дкбо клиент имеет право обращаться в мессенджер и по телефону и после проведения идентификации совершать необходимые операции в банке. Как это реализуется в жизни? Где выбирается мессенджер?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.6 | 44.4 |
USD | 41.4 | 42 |
Всі курси банку |
Через 2 дня, то есть сегодня — я отправил документы им на почту, вайбер и телеграмм (всё что они просили).
Досих пор нету ответа и никаких сообщений.
Під час встановлення обмеження на рахунки Клієнт отримує повідомлення з інструкціями та має можливість надати всю запитувану інформацію. Банком було прийнято рішення про завершення ділових відносин з Вами.
Документи було отримано. Проте, ми не змогли опрацювати Ваші документи, оскільки вони не містять всієї необхідної інформації. Ми вже надіслали уточнення із деталями в месенджер який Ви обрали для спілкування з банком. Для можливості вирішити Ваше питання якомога швидше, просимо надати запитувані документи у відповідному форматі.