Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банк не допомагає вирішити питання, підтримка відповідає одне й теж і не вирішує проблему

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Vladsss1 22 жовтня 2024, 14:56
Користувався банком у звичайному режимі, однак отримав гроші на рахунок у сумі 11700 грн, далі одразу блокування, сказали пройти відеоверифікацію для розблокування, одразу пройшов і сказали ні у вас проблема з платежем, 3 місяці тому, де я отримав кошти на свій рахунок 700 євро, банку натомість вимагав повернення цих коштів без пояснення причин і урегулювання питання, я надав усі докази, що це мої ж кошти, пояснював, що я за кордоном і навчаюсь, і ці кошти очікую терміново, просив звʼязатись зі мною по відеозвʼязку для підтвердження що я користуюсь своїм рахунком, пояснював нелдноразово і прикріпляв усі квитанції і вже благав просто закрити рахунок і повернути кошти, якщо ви не можете розблокувати мені рахунок і зрозуміти, що це мої власні кошти. Цей спір триває близько місяця, я доводжу що це мої кошти, мені кажуть очікувати дзвінка впродовж 3 днів, але дзвінок раз в тиждень після 19−20 години надходить. Спілкуватись і вирішувати проблему ніхто як я зрозумів не буде й не бажає, повідомив підтримку, що буду писати скаргу й звертатись до юристів, так як банк просто неадеватно відноситься, ігнорує й просто зневажає своїх клієнтів з таким відношенням своїх співробітників. Вживу звернутись до відділення не можу, так як знаходжусь за кордоном.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 22 жовтня 2024, 17:57
Добрий день!

Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk

У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку. Проте, для можливості детальної перевірки Вам буде адресований дзвінок. Прохання відповісти на нього. Будемо раді розібратись в ситуації

Коментарі - 3

+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
22 жовтня 2024, 17:49
#
Подробнее я расписал у себя в блоге как составить иск на банк через электронный суд там не нужно присутствие в стране, суды по видеоконференции проходят сейчас.
+
0
Андрій Дубров
Андрій Дубров
22 жовтня 2024, 18:40
#
Така самі історія у мене з, А банком. Також без пояснення, А банк заблокував мою картку. Гроші не віддає. Я зняла відео про це і виклала його в ютуб. Давайте обєднуватися та писати колективні позови жо суду на беспредел який чинить, А банк проти клієнтів
+
0
Vladsss1
Vladsss1
29 жовтня 2024, 15:06
#
На жаль, дзвінка не поступало й проблема не вирішена, також прошу звʼязуватись через Вайбер або Телеграм, так як знаходжусь за кордоном, онлайн підтримка нічим у моєму питанні не змогла допомогти, а тільки відкладає дзвінок і вирішення ситуації, документи всі потрібні були мною надані, але безрезультатно
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝 / Банк не допомагає вирішити питання, підтримка відповідає одне й теж і не вирішує проблему