Ребята которые 24/7 помогают мне решать задачи
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Я нахожусь территориально в Африке, и покупки тут совершаются в трех супермаркетах, которые очень дико смотрят на мою карту, и на весь магазин у них есть только один терминал. Каждый раз закупаюсь в супермаркете мне не приходил кэшбэк, и я писала в службу поддержки и просила мне его начислить. Хочу подякувати Аліні, Матвію, Ользі, Емілії за їх професіоналізм та витримку. Вони дуже делікатно та ввічливо допомагали мені вирішити питання. Прошу дати їм премії😁
Відповідь банку
Підтримка àбанку
8 жовтня 2024, 12:32
Дякуємо за відгук! Ваше задоволення є для нас пріоритетом, і ми цінуємо Вашу терплячість у вирішенні питання з кешбеком. Якщо у Вас виникнуть додаткові запитання або потреби, звертайтеся. Сподіваємося, що Ваш наступний досвід буде ще більш приємним!
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар