Мінфін - Курси валют України

Встановити

Шахраї

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Olenochka 1 жовтня 2024, 22:07
Відділення за адресою: Одеса, вул. Рішельєвська, 35/37
Поклала за внутрішньобанківською довіреністю готівку в євро на рахунок невістки, яка за кордоном. Сума до 70000грн в еквіваленті. Просиділа у відділенні декілька годин виясняючи як покласти, щоб не було ускладнень. Ледве не божились, що таку суму не потрібно підтверджувати. Були лагідні і доброзичливі. Поклала гроші — їх в той же день заблокували. Невістка дізналась про це через 13 лише днів, бо до того щось купляла з тієї картки і не знала про блокіровку. Сповістили лише в застосунку під приводом сумнівних банківських операцій.
І тут все почалося… оператори включили бота і на всі питання була лише одна відповідь — вами досягнуто ліміту поповнень, банки забов’язані… про запобігання та протидію легалізації. перейдіть до чат-бота. Бот пише надіслати документи, надсилає — він їх не розпізнає. Пише оператору — вони теж включають бота з тим самим повідомленням. Я почала писати їм, мені відповідають, що мені не можуть надати інформацію про третю особу, хай сама. Пише сама- її ігнорують. Тобто поклав гроші — все, тепер ти ніхто. Дзвоню операторам — знов про третю особу і кладуть слухавку. Лише третя, Неля, виявилась адекватною людиною, вислухала і дала адресу пошти на яку можна надіслати документи. Невістка надіслала, ось уже дві доби немає реакції. Дві доби спроб звернутись до операторів, щоб дізнатись чи достатньо тих документів та статус звернення — відповідь та сама з посиланням на чат-бот. Писала я — мені пишуть хай сама. Просила, щоб відповіла їй людина і вона вже в чаті, а мені про третю особу. Питаю за яким документом, які статті і пункти порушено — називають 110 постанову, статті 7 і 11. Пункти які питаю — шукайте в інтернеті, ми не маємо про це говорити.
Питаю що це за ліміти, про які ніде не написано — «надати інформацію по ліміту неможливо, оскільки банк розраховує її динамічно та індивідуально для кожного клієнта».
Тобто мені віповідає оператор, але крутиться як вуж на сковорідці, щоб не сказати нічого конкретно, а невістку взагалі ігнорують.
Пішла до відділення, там теж мені про третю особу і «я працюю, ви мені заважаєте»… але врешті сказали, що блокують ВСІ рахунки від 5000грн! Чому не попереджаєте, що таке можливо, майте такі і такі документи на всяк випадок — «а що, нам казати, що не кладіть гроші, бо їх заблокують?»!!!
Врешті вийшло у невістки надіслати документи і у чат-бот. І додала підтвердження рідства — тут же пишуть, щоб прислала про підтвердження рідства.
Вони просто знущаються. І це не «фигура речи». Це справжнійтроллінг і стьоб. На спробу зняти гроші в банкоматі — напис «надайте документи про підтвердження надходження коштів на картку». Це що?! Які такі?!!! Я поклала гроші, свої власні, в мене є їх підтвердження, але я ніхто, а ось невістка має надати МОЇ квітанції, декларації. Банк хоче отримати документи про його власні операції. Це театр абсурду. Крутяться, але не називають конкретно, що порушено, лише — за постановою про запобігання… 110 банк зобов’язаний… і все. Що конкретно не кажуть, які ліміти не кажуть, документи не приймають, не відповідають, морозяться, відповідають не на питання, а загальні фрази. Кажу, що вона не може подзвонити зі свого фінансового номера, бо за кордоном, а вони у відповідь дають номер, на який треба дзвонити з за-кордону. Вони знущаються цілком осмислено. Просто тягнуть час.
Це «наперсточники», шахраї, які міняють правила під час гри, вигадують свої внутрішні банківські постанови, які повністю не відповідають і ігнорують українське законодавство. Ігнорують 62 статтю Конституції, що ніхто не має доводити свою невинуватість. А вони якраз це перекладають на клієнта. Повна зневага до клієнта, якій вже віддав їм гроші. Справу зроблено. Беруть чуже, а віддають, як своє. І, схоже, що віддавати не збираються
Ніколи, ніколи не майте справу з цим банком, з цими наперсточниками, шахраями
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 жовтня 2024, 13:31
Добрий день!

Банк проводить аналіз фінансових операцій Клієнтів відповідно до законодавчих вимог, щоб виявити можливі невідповідності з фінансовим станом або діяльністю. Це наш обов’язок, а не вибір Банку.

У відділеннях надають інформацію лише про ліміти на касові операції, які можуть бути різними в порівнянні з лімітами на картках.

Дякуємо за прийнятий дзвінок! Ми цінуємо Ваші зауваження і працюємо над покращенням обслуговування. Сподіваємось на подальшу співпрацю!

Коментарі - 10

+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
1 жовтня 2024, 23:03
#
Про 5к тоже пи, почти 20к кидал и нет никаких блокировок
+
0
Olenochka
Olenochka
1 жовтня 2024, 23:32
#
Мабуть із співробітників банку?))) Треба ж виправдитись хоч якось. Я лише сказала те, що мені казала менеджер відділення. Я не перевіряла її правдивість. А ось мої гроші заблоковані. І заблоковані з 16 вересня і досі. Хоч це для такої гучної назви про терористів і зброю просто смішна сума
+
+15
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
2 жовтня 2024, 8:11
#
В лучшем случае месяца через 3 разорвут деловые отношения и вернут деньги на счет в другом банке. (только с моно и пивденний не связывайся) . В худшем тоже самое, только придумают жалобу и отожмут 30%. Если за границей, то скажут едь в отделение. А так вроде возвращают
+
0
Olenochka
Olenochka
2 жовтня 2024, 10:03
#
Сподіваюсь на краще, звісно. Але якщо це постійна практика, то це кримінал
+
+1
PremiumGuest
PremiumGuest
2 жовтня 2024, 10:13
#
100 процентов, когда разблокируют карту, уберегите близких своих от этого мошеннического банка и сразу посоветуйте закрыть счёт в этом мошенническом абанке.
+
0
SergeyNina
SergeyNina
2 жовтня 2024, 22:26
#
Любое действие свыше 5000 грн или эквивалент может попасть на финансовый мониторинг выборочно.
Оборот в месяц
29999−49999 гривен вероятность 70% что запросят справки о доходах.
Выше 50 000 финансовый мониторинг обязательный. Это везде. Это требования нбу. Постановление не помню.
По факту если оборот в месяц свыше 29999 гривен 90% попадёшь на финансовый мониторинг
+
0
Olenochka
Olenochka
3 жовтня 2024, 18:56
#
Не в тому справа, щ моніторинг, а в тому , що приховують інформацію про ліміти поповнення, про які ніхто не сповіщає клієнта. Це ж було б розумно сповістити про встановлений ліміт Тобто під прикриттям цих примарних лімітів банк блокує кого заманеться, а потім, що найстрашніше, вони блокують і доступ до оператора. Відповідає власнику заблокованого рахунку тільки абсолютно криво зроблений бот. Людина не має доступу до інформації чому і за що. Людина за кордоном може «спілкуватись"лише з ботом. Це мені особисто підтвердила юрист банку, що заблокований рахунок означає блокування доступу до операторів. При тому, що в договорі указано, що блокуються лише фінансові операції(обслуговування) Тобто обслуговування в їх термінології це фінансові операції. А в дійсності вони вирішили, що обслуговування це і не доступ до операторів, хоч самі оператори це приховували і казали хай звернеться сама, тобто осмислено казали не правду. Ось що обурює. Наразі рахунок разблоковано, але страшно користуватись карткою надалі. І кнопку проблему вирішено натисну, коли знімемо всі кошти
+
0
Olenochka
Olenochka
3 жовтня 2024, 20:37
#
Ставила одну зірочкк. Але чомусь після того як разблокували стало 3. Люди будуть думати, що не все так погано. Але ж таки дуже погано. Там професійні брехуни. І це правдв. Юрист каже блокуєм операторів, якщо заблокований рахунок, а оператори кажуть — та ви що, ніхто не блокує, хай пише. Питаю — їй відповідвє Аліна Аліна бот? - ТАК. Завіса
+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
3 жовтня 2024, 21:00
#
У абанка нет ботов на сколько мне известно, по крайней мере в чатах
+
0
Moderator
Moderator
4 жовтня 2024, 9:39
#
Вітаємо. Відповіли в приватні.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.2
USD 41.1 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.2
USD 41.1 41.7
Всі курси банку