Мінфін - Курси валют України

Встановити

Бот А-банку — найжахливіше обслуговування!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Zhuramakar 26 вересня 2024, 21:17
Банк надіслав у додатку повідомлення з проханням підтвердження доходу, я як будь яка нормальна людина думав, що зможу вирішити ситуацію поспілкувавшись з підтримкою та спокійно вирішити цю проблему, щоб і далі користуватись банком. Все б нічого, якщо б ці документи дійсно приймав та оглядав бот якого добавили замість підтримки, як таке можливо, що навіть не перевіряючи, за 1 хвилину він відхиляє мої документи? Можливо вже з’явились нанотехнології, які дозволяють це зробити, але поки маю думку, що він просто нічого не робить.
Зв’язатись з підтримкою не дають, скільки б не намагався, тоді як я повинен надати докази та продовжити користуватись рахунками, якщо мені навіть не дають можливості надіслати ті документи?! Я дуже обурений цим та бачу, що я не один незадоволений таким обслуговування. Надіюсь на зворотню відповіть та зв’язок з людиною, а не роботом.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 27 вересня 2024, 11:34
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

На жаль, наданих Вами документів недостатньо для вирішення Вашого питання. Сьогодні Вам було направлено через обраний в Банку месенджер уточнення, очікуємо на Вашу відповідь та зробимо все можливе для скорішого вирішення.

Коментарі - 1

+
0
natashaGra
natashaGra
27 вересня 2024, 12:06
#
И кто решает достаточно документов или нет, если о банке и так слава как о не о честном. Банку выгоднее любые документы признать недостаточными и получить с клиента комиссию при разрыве.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.3
USD 41.7 42.4
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.3
USD 41.7 42.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝 / Бот А-банку — найжахливіше обслуговування!