Мінфін - Курси валют України

Встановити

Помилка щодо 20% знижки на все меню

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
25716666 19 вересня 2024, 12:23
Два дні тому АБанк випустив разом із сервісом Bolt та платіжною системою Visa ко-бренд картку. Не буду перераховувати всі пункти, у мене зауваження до одного з них, а саме до знижки 20% на все меню у Bolt Food.

Цю умову банк вказує так:
На сайті:
20% знижки на поїздки з Bolt, оренду самокатів та на все меню в Bolt Food;

У дописі на Facebook:
🚖 знижка 20% на поїздки з Bolt, оренду самокатів та на все меню в Bolt Food;

В додатку:
Знижка 20% на поїздки з Bolt та на оренду самокатів, а також на все меню при замовленні доставки в Bolt Food.

Я користуюся аналогічною карткою Visa Bolt іншого банку, де 20% знижки надається лише для тих закладів, де в Bolt Food стоїть спеціальна відмітка (тобто далеко не у всіх).

В АБанку, подумав я, якщо так впевнено пишуть про 20% знижки на усе меню, і ні слова про якісь обмеження (інші знижки, чи не всі заклади у Bolt Food чи ще щось), то, можливо, й справді буде аж 20% усюди.

Отже, додав у додаток Bolt Food картку АБанку (при сплаті через Google чи Apple Pay знижка не нараховується), зробив замовлення — і знижки 20% не було (насправді очікувано). Не було і кешбеку в 20% (це була остання соломинка надії, що це не навмисна помилка в рекламі, а «одруківка»).

Підтримка банку відправляє в Bolt, підтримка Bolt відправляє у банк, але, як ми знаємо із досвіду з аналогічною карткою іншого банку, знижка діє не на все меню, хоч як би це впенено і не писав банк.

І от я звертаюся у підтримку банку другий день, а вони мене не розуміють, і стоять на своєму, що 20% на все. Але ж ні.

Номер звернення в чаті по заявці прибрати фразу «на все меню» не дають, бо не вважають це помилкою.

Тож, АБанк, нарахуйте, будь ласка, мені 20% від замовлення і виправте текст усюди, де клієнти його можуть побачити. Це нечесно
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 19 вересня 2024, 17:32
Добрий день! Наші фахівці вже взяли до роботи дане питання для внесення більшої ясності в умови ко-бренд картки. Знижка, яка надається за умовами картки Bolt має розмір до 20% і розповсюджується на все меню закладів, що є поміченими відповідною позначкою в застосунку Bolt Food. Різницю за знижкою нами було нараховано Вам на рахунок кешбеку, вдячні за Вашу небайдужість

Коментарі - 2

+
0
Гой Иванович под солями
Гой Иванович под солями
20 вересня 2024, 7:28
#
Ко-бренд картку. Получился К О КО капут
+
0
25716666
25716666
24 вересня 2024, 17:26
#
Сьогодні зателефонували, що виправили на сайті та в додатку. Проблема вирішена, дякую
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.3
USD 41.7 42.4
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.3
USD 41.7 42.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝 / Помилка щодо 20% знижки на все меню