Блокування карти. Ризик втратити доступ до своїх коштів — остерігайтесь!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| USD | 41.9 | 42.5 |
| Всі курси банку | ||
16 вересня 2024 року мій рахунок та картку без надання пояснень та підстав було заблоковано після надходження коштів у розмірі 4320 грн. Після мого звернення до банку, повідомили, що блокування було здійснено на підставі внутрішньої перевірки банку, згідно з пунктом 3.3.18 договору, який дозволяє банку призупиняти видаткові операції до 180 днів, якщо виникають сумніви щодо використання картки. Банк підозрює, що доступ до картки або її реквізитів могли отримати треті особи.
Попри те, що я одразу надала всі необхідні документи для перевірки, минуло вже кілька днів, а доступ до моїх коштів так і не було відновлено. Представники банку лише обіцяють розглянути питання у встановлені терміни, які постійно затягуються. Відсутність чіткого пояснення ситуації та нездатність вирішити проблему у встановлені строки викликають сумніви у прозорості та надійності банку.
Пізніше сказали, що банк має право блокувати картку відповідно до пункту 3.3.5 договору в ряді випадків, серед яких:
Інші випадки на розсуд банку.
Цей пункт свідчить про те, що банк може скористатися положеннями договору для безпідставного блокування коштів клієнтів, що ставить під загрозу доступ до ваших коштів. Це викликає серйозні підозри щодо професійності роботи банку та його добросовісності у виконанні своїх зобов’язань перед клієнтами.
Працівник банку в телефонному дзвінку спілкувався зверхньо, говорив, що на мене подана скарга, не називаючи заявника, пропонував мені врегулювати питання з заявником, не називаючи його, не відповів на мої питання та кинув слухавку.
Я просто шокована таким відношенням до клієнта! Це виглядає як схема привласнення клієнтських коштів.
Якщо ви не хочете опинитися в ситуації, коли ваші кошти заблоковані без належного пояснення і вирішення питання відкладається на невизначений термін, я настійно рекомендую уникати послуг А-Банку. Остерігайтесь подібних випадків і обирайте більш надійні фінансові установи.
Будьте обережні і обирайте надійні фінансові установи, які поважають своїх клієнтів і забезпечують прозорість у питаннях блокування рахунків та доступу до коштів.
Хочемо зауважити, що на підставі Умов та правил, з якими клієнт погоджується при відкритті рахунку, деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальні вимоги щодо можливого блокування та етапів перевірки зазначені за цим посланням у пункті 3.3.25.:
https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Наші фахівці зв'язалися з Вами та повідомили по яким платежам є додаткові питання. Вони також надали детальні рекомендації щодо подальших дій для вирішення ситуації.