Некомпетентні працівники А-Банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
Не можу зрозуміти питання із страховою. Як ви вирішили питання із страховою, якщо борг платили ви?
- +
- 0
- natashaGra
- 27 серпня 2024, 10:06
- #
У этого банка почти все действия клиента подпадают под мошенничество- а это повод блокировать счета отнимать 30 процентов от сумм на счетах. Ситуация нестандартная и вряд-ли банк что-то вразумительное ответит
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.2 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Я розповім свою історію…
В мене помер батько який був клієнтом банку. В нього на рахунку був відкритий кредитний ліміт і було оформлено страхування кредитного ліміту. Одним із пунктів договору було — виплата страхової в випадку смерті клієнта.
Я звернулась в відділення банку (вулиця Хрещатик, 190, Черкаси, Черкаська область, 18000). Надала необхідні документи про смерть їх клієнта попросила проконсультувати як звернутись до страхової та сказати який залишок по кредитним коштам для їх погашення. Нащо консультант банку сказала, що там по страхуванню немає виплати в випадку смерті (хочеться підкреслити — це один із основних пунктів для виплати і відшкодуванню коштів). Добре вони якось написали і подали запит страховій компанії. Суму боргу також не повідомили бо для того ми мали надати документи про спадщину (які отримають через пів року, а на той момент ми їх ще не мали).
Через декілька днів нам написали повідомлення і попросили заповнити і надати документы для страхової компанії (які ми вже надавали і заповнили в відділенні банку). Добре зробили чекаємо на відповідь від страхової. Довго чекали, а відповіді все немає. Звернулись самостійно виявилось, що в відділенні банку дівчата працівники самостійно заповнили заявку з некоректними даними (неправильною адресою і телефоном) і відправили в страхову і не прікріпили всі необхідні документи. Добре зі страховою вирішили все самостійно, отримали виплату, на гарячій лінії банку дізнались залишок до повного погашення, та перерахували кошти на карту.
Все боргу немає вирішили ми і зітхнули спокійно.
А ні нам стали регулярно телефонувати і казати про борг перед банком — та й ще й в повну суму.
Отримали документи про спадщину. Нотаріус також повідомила, що отримала претензію про борг.
Ми вирішили все точно дізнатись і знову поїхали до того ж самого відділення.
Надали знову всі документи, тепер і про те що є спадкоємцями. Попросили надати інформацію про стан рахунку, також виказали бажання закрити карту і рахунок і отримати довідку, що все немає більше жодної заборгованості перед банком.
Працівник банку довго грала на клавіатурі ноутбуку, а потім видала: в мене немає доступу до інформації клієнта, вона заблокована після його смерті, якось вона дізналась, що заборгованість відсутня, але закрити рахунок і надати довідку (що заборгованість відсутня) не може, так як спадкоємець не є клієнтом банку і їй немає куди прикріпити ці документи для отримання довідки.
Ми ж добре спадкоємець стає клієнтом банку отримає карту, отримає довідку про відсутність заборгованісті і потім закриває свою карту і також перестає бути клієнтом.
Відповідь працівника банку: довідку про відсутність заборгованість ви всеодно отримаєте не одразу, а відкривати і закривати одразу карту — це ШАХРАЙСТВО!
Працівники некомпетентні — вони тільки і можуть видавати карти та кредити.
Вже надали всі документи до банку, але допомоги не отримали.
Як мені отримати цю довідку про відсутність заборгованості? Або якийсь офіційний документ банку, а не слова працівників які нічого не варті?
Дякуємо Вам за зворотній зв'язок. Ви вказали нам на важливі моменти та проблеми у бізнес-процесі. Ми вже виправилися і сподіваємося, що більше Вас не розчаруємо.