Погана система комунікація клієнта з банком через месенджер.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 9
- +
- +23
- natashaGra
- 23 серпня 2024, 10:05
- #
Не будут они исправлять систему. Это мечты. При таком подходе очень легко отказать клиенту, чем в отзывах ниже банк и занимается
Я читала відгуки, розчарувалась в підтримці чесно кажучи. Але діло в тому, що в мене є документи, які покривають весь обсяг. А я попросто не можу надати їх нормально…
А можете написать перечень тех документов, которые они просят? просто интересно стало, чтож там такое… ну кроме справок ок5 и ок7
Зарплата, Отримано кошти з казино, Робота з криптовалютою, Продаж товарів надання послуг ФОП, Кошти від родичів знайомих, Отримано повернуто позику, Продаж майна, Спадок, Інший документ.
Це мені написав бот. Я навіть з людиною поспілкуватись не можу.
https://imgur.com/a/Df1vNR5 ось залила скріншот на файлообмінник
Це мені написав бот. Я навіть з людиною поспілкуватись не можу.
https://imgur.com/a/Df1vNR5 ось залила скріншот на файлообмінник
Спробуйте не в бот, куди документи кріпити, писати, а тех підтримку через ваш застосунок
- +
- +10
- Korustuva4
- 23 серпня 2024, 14:18
- #
Это мошеннический банк, если есть возможность закрыть счёт, закрывайте его и позаботиться не забудьте о близки своих, чтобы они закрыли счета в этом мошенническом банке.
Мне дали отказ в обслуживание, попросили написать заявление на перевод остатка на другой банк, я написал, они приняли. Остаток не переводят уже 5 день. Банк не обслуживает меня и не отдаёт мои деньги по сей день.
- +
- +6
- Korustuva4
- 23 серпня 2024, 14:23
- #
Банком було прийнято рішення розірвати з Вами ділові відносини (https://drive.google.com/file/d/1aYt18WjR8YHXHXKZIfdoF2ibmUz2Ne10/view)
Для закриття рахунків Вам необхідно надати документи для переведення залишку коштів:
-Заява на закриття рахунку (https://docs.google.com/document/d/1AjvMkwtjEImuBl2hQtUwxEWB_1S5YKo8/edit)
-Реквізити cвоєї картки в іншому банку
-Документ, що свідчить про те, що даний рахунок належить саме Вам.
Після надання заяви на закриття рахунку, очікуйте на переказ коштів.
Это мне прислал банк, деньги не переводят. Говорят, что месяц назад кто-то скинул деньги, пожаловался (после этого банк разорвал со мной деловые отношения) и попросил перевести остаток средств на другой банк. Я написал все-таки это заявление, указал реквизиты. Прождал 4 дня, спрашиваю почему деньги не перевели, вы сказали регламент 3 дня, говорят мы нашли жалобу на 1000 гривен, вам нужно вернуть деньги. И эти мошенники это говорят после отказа в обслуживании. В умовах этого нигде не прописанно, есть пункт где прописана проверка счета и в конечно итоге отказ в обслуживании, а мне с конца, сначала отказ в обслуживании, потом дайте документы. Вот так вот банк разводит своих клиентов.
- +
- 0
- natashaGra
- 23 серпня 2024, 17:39
- #
Интересно , где ж они нашли жалобу??? По логике , жалоба должна обрабатываться быстро. А не через дни, месяцы. Зато в отзывах о возврате средств по мошенничеству все очень- очень быстро. Вам надо с юристом советоваться, тогда может дело ускорится
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
Пишу в основного бота (abank_bot), щоб надати документи. І тут відразу в очі кидається систему, яку планував дурень, вибачте на слові. Мені просто спамлять повідомленням «Вами досягнуто ліміту поповнень за картками.» та посиланням на бота, в якого потрібно надати документи. Тобто поспілкуватись з живим спеціалістом банку Я НЕ МОЖУ, на будь-який тест бот автоматично відправляє спам-повідомлення з посиланням на іншого бота.
Думаю, добре. Можливо надам документи, і зі мною вийдуть на зв’язок. Надала документи про дохід, через 30 хвилин буквально приходить повідомлення, що документ не пройшов валідацію, оберіть інший. Документ німецькою мовою, соціальні виплати. Я хотіла пояснити звідки кошти, та що цей документ означає.
Але через ідіота, який створював цю систему, який унеможливлює жодну комунікацію клієнта з банком, до поки той не надасть документ. А якщо й надасть, його відхиляють через 30 хвилин. Тобто, вирішити свої інші питання та отримати підтримку я не можу.
Прохання до банку, будь ласка, розберіться з проблемою цієї баганої системи, щоб клієнти могли отримувати надалі підтримку, бо це нововведення жахливе, сире, та приносить дискомфорт, а не користь. Обов’язково виправлю оцінку на «5», коли ця проблема буде вирішена.
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Наразі Ваше питання вирішене.
Ми обов'язково врахуємо Ваші зауваження для вдосконалення нашого сервісу і запобігання подібним ситуаціям у майбутньому. Вибачте за спричинені незручності.