Банк безпідставно блокує рахунок через шахрайські дії іншої особи
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| USD | 41.9 | 42.5 |
| Всі курси банку | ||
Особа, що отримала від мене віртуальний актив поскаржилась на мене у а-банк нібито я заволоділа її коштами шахрайським шляхом.
А-банк не повідомив мене, що на мене надійшла скарга. Два місяці на моєму рахунку в а-банку було мало коштів і банк не блокував мого рахунку, а як тільки я поповнила свою картку на значну сумму то тут же мій рахунок був заблокований.
Я зателефонувала у банк. Мені сказали, що для розблокування мого рахунку я маю «або відмінити скаргу або повертати кошти».
Я пояснила співробітнику банку, що кошти надійшли за угодою на p2p платформі, і що я не знаю особисто людину яка на мене поскаржилась і що ця людина отримала від мене кошти еквівалентні тим, що були зараховані на мою картку. Я надала довідку від біржі KUNA, що кошти дійсно надійшли на мою картку за угодою.
Але співробітникам банку геть всеодно чи були мої кошти одержані законним шляхом чи ні, вони як папуга двісті разів повторюють «Для зняття обмеження Вам необхідно або відмінити скаргу або повертати кошти».
Я запитала чи надала людина, яка на мене поскаржилась хоч якісь докази проти мене, а мені банк відповів «з приводу доказів відсутня можливість надати Вам інформацію».
Тобто якийсь шахрай, не маючи жодного доказу проти мене, залишає в а-банк скаргу і вуаля, мій рахунок заблоковано, а коли я надала докази, що звинувачення безпідставні, то банку на це пофігу, бо «Для зняття обмеження Вам необхідно або відмінити скаргу або повертати кошти»…
Тому шановні клієнти а-банку, рекомендую як найшвидше забирати свої кошти з цього банку…
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику або вирішити питання за скаргою.
На жаль, від Вас не було отримано підтверджень зарахувань на Вашу картку. З Вами зв'язувався наш Співробітник та надав інформацію щодо Вашого питання. Очікуємо від Вас запитувану інформацію.