Не зрозуміле обмеження банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
- +
- +15
- Недорого Отзывы
- 20 серпня 2024, 8:43
- #
Обычное дело, моно информацией поделился с партнёром с пометкой ст. 15 небось. Готовься к такому же действию и со стороны акцента
- +
- +4
- natashaGra
- 20 серпня 2024, 10:07
- #
Могут ещё жалобу придумать, и попытаться 30 процентов отобрать
- +
- 0
- Дима Титаренко
- 29 серпня 2024, 11:56
- #
Абанк не повертає кошти
На жаль, змушений поділитися вкрай негативним досвідом взаємодії з А-Банком. Нещодавно мій рахунок в іншому банку був заблокований, і я перевів кошти на рахунок в А-Банку, сподіваючись на надійність та оперативність. Проте ситуація тільки погіршилася.Одразу після переведення коштів мій рахунок в А-Банку також було заблоковано. Кошти, які я відправив у цей банк, виявилися замороженими, і я не можу отримати до них доступ. Я звернувся до служби підтримки, але мене направили до нескінченної черги, яка, судячи з усього, взагалі не рухається.Кожного разу, коли я звертаюся до підтримки, мені обіцяють розібратися в ситуації, але жодного прогресу не відбувається. У відповідь на мої запити я чую лише порожні обіцянки та вимоги чекати, але скільки часу знадобиться на вирішення питання, ніхто не уточнює. За весь цей час, що я залишаюся без своїх коштів, я вже зазнав значних збитків.Мені здається, що банк просто не зацікавлений у допомозі своїм клієнтам і явно не виконує своїх зобов’язань. Подібне ставлення до клієнтів є неприпустимим, особливо коли мова йде про фінансові кошти, які для багатьох людей є критично важливими.Дуже прошу керівництво банку звернути увагу на мою проблему та допомогти розблокувати мої кошти у найкоротший термін! Ситуація абсурдна та вкрай неприємна, сподіваюся на оперативне та справедливе вирішення питання.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).
Банком прийнято рішення розірвати з Вами ділові відносини з Вами. Відповідно до пункту Умов та правил Банку 3.3.11., зазначено право Банку припинити договір в односторонньому порядку: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Це рішення є остаточним та перегляду не підлягає.