Мінфін - Курси валют України

Встановити

Блокування карти

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Vasstratienko 10 серпня 2024, 15:46
Доброго дня, проблеми- отримання коштів (
Пару днів надавав інформацію звідки кошти на рахунку, надав всі документи, які мав ті що вони хочуть в мене відсутні
Результат спочатку карту обмежено, знову смс в телеграм до оператора знову документи рахунок заблоковано, надав рахунок в іншом банку 3 дні чекаю поверненя коштів, е ще багато питань до Банку
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 11 серпня 2024, 12:48
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Наразі Ваше питання вирішене. Перепрошуємо за збільшений термін розгляду.

Коментарі - 4

+
+11
natashaGra
natashaGra
10 серпня 2024, 18:30
#
Это здесь стандартная ситуация, если банк ещё найдет перевод и на него будет жалоба то банк может отнять 30 процентов от всех ваших счетов в банке
+
+11
Vasstratienko
Vasstratienko
10 серпня 2024, 19:09
#
Ну якщо навідь так то я думаю в банка теж можна просити про доплату коштів ,так як банк не виконуе свої зобовязання
+
+11
Vasstratienko
Vasstratienko
10 серпня 2024, 19:11
#
8.2.3. У разі порушення Банком встановлених строків виконання платіжної інструкції Клієнта на ініціювання платіжної операції або у разі порушення строків завершення платіжної операції Банк платить Клієнту пеню у розмірі 0,01 відсотка від суми простроченого платежу за кожний день прострочення, але не більше 0,1 відсотка від суми перерахування
+
+11
Vasstratienko
Vasstratienko
10 серпня 2024, 19:06
#
Я з цим банком працював років 7 і це такий сюрприз в різних меседжерах порізному відповідають один менеджер пише заява знаходиться в спеціаліста на розгляді інший пише що ніякой інформації не мае ,с сьогодні написав дізнатися ,як справи з переводом коштів і відповідь просто вбила вам потрібно знову написати заяву на розірвання і поверненя коштів ,а два дні тому все добре заявку принято знаходиться в спеціаліста ,на питання, а як співробітник собирав документи і відправляв все було добре і відповідь чекайте на отримання відповіді, ваша заявка в роботі) ,а сьогодні виявилось потрібно ще раз надавати інформацію і то якщоб не написав дізнатися інформацію ,то не відомо повідомили чи ні
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.6 44.4
USD 41.7 42.4
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.6 44.4
USD 41.7 42.4
Всі курси банку