Мінфін - Курси валют України

Встановити

Банк заблокував картку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
andriisydoruk 4 серпня 2024, 7:15
28.07.2024 Банк заблокував карту. В мобільному додатку було повідомлено про те, що необхідно занести один документ з переліку. В переліку був варіант — договор купівлі/продажу. Я відповідно заніс даний документ в банк (29.07.2024), оператор зняв скріншоти. Також там було повідомлення, що розгляд повинен відбутися за добу, тобто 24 години, також інформація про 1 робочий день зазначена в договорі. Після чого пройшов вже тиждень, карта заблокована. Звернення в службу підтримки банку не допомагає, або бот або оператор пишуть наполегливо очікуйте. Також я цікавився, чи потрібні ще якісь документи, відповідь та сама — очікуйте. Спершу оператор в додатку сказав про 1 тиждень на очікування розгляду питання, хоча зазначено в договорі 1 робочий день. На даний момент тиждень пройшов, тепер пишуть просто: очікуйте без будь-яких термінів. Повідомляють, що багато подібних звернень і черга. Я просив повідомити номер черги чи зв’язати з профільним спеціалістом, на що отримав відмову. В додатку чітко пише 1 доба, в договорі пише робочий день. Фактично спершу кажуть 1 тиждень, після чого кажуть що термін не визначений. На даний час карта залишається заблокованою, ніяких додаткових документів не просять, наданий документ не розглядать, термінів не повідомляють.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 5 серпня 2024, 11:37
Добрий день!

Обов'язок Банку здійснювати аналіз фінансових операцій клієнтів, з метою виявлення фінансових операцій, що не відповідають фінансовому стану або змісту діяльності (ст. 7, 11 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів...»).

Приносимо вибачення за тривале очікування на розв'язання Вашого питання. Нараз перевірку було проведено та прийняте рішення з розірвання ділових відносин. Детальну інформацію з цього приводу було відправлено на Вашу вказану в нашому банку електронну пошту
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 вересня 2024, 18:36
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/09/20/134793898/.

Коментарі - 9

+
+42
PremiumGuest
PremiumGuest
4 серпня 2024, 11:25
#
Банку все равно на вас как клиента. Мошеннический банк до сих пор из половины отзывов не разблокировали карты, не решил вопрос. Им нравится, когда люди ставят 1 звезду понижая народные рейтинги. Скоро банк не даст зайти вам в приложении и будет использовать ваши деньги остаток на тихую. Так как делают с моими деньгами. Желаю вам скорее забыть этот мошеннический банк и всем тем, кто только открыл счёт, закрыть его как можно скорее.
+
+42
Дашутка Плохая
Дашутка Плохая
4 серпня 2024, 12:21
#
Прежде чем открывать счет, нужно было отзывы почитать. Это не банк, это мошенники которые в любой момент украдут у вас 30 процентов ваших денег. Чем больше денег будет на карте, тем больше вероятности, что их заблокируют и банку успешно заберет 30 процентов всех ваших денег себе. Эти мошенники так и зарабатывают)
+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
5 серпня 2024, 6:42
#
На самом деле да, банк не имеет права рассматривать какие либо жалобы это только полиция или суд да ещё и стягивать чёто:) советую иски подавать, а не тити мять.
Так же советую всем кто продаёт и покупает крипту ознакомится с темкой о безопасной продаже чтобы не отмывать деньги мошенникам со взломанных банк аккаунтов…
https://minfin.com.ua/blogs/valeriicrypto/231702/
+
0
andriisydoruk
andriisydoruk
5 серпня 2024, 8:10
#
На цей час написали що наданих документів не достатньо і вказали перелік документів один з яких потрібно надати. В переліку одним з пунктів є договір купівлі/продажу який я вже надав минулого тижня. Суть не зрозуміла, пишуть що наданих документів не достатньо і повторюють — надайте один з документів з переліку де знову фігурує договір купівлі/продажу.
Я поцікавився що ще від мене треба. Може якийсь інший документ, може договір купівлі/продажу їм не підходить? Оператор написав «уточнення додаю», очікуйте! Тобто уточнення — це те що я вже надав договір купівлі/продажу, мабуть, його навіть не дивилися.
+
+15
andriisydoruk
andriisydoruk
6 серпня 2024, 20:29
#
Поки я отримав свої гроші пройшов всі круги пекла! Це жах!
Висновки такі працівники банку не вирішують абсолютно нічного, це просто маріонетки, які вміють видавати картки чи видавати в касі кошти, ну може ще кредити та депозити. Вони не вирішують зовсім нічого. Все вирішується в центрі в онлайн режимі. І це просто жах. Компетенція онлайн працівників просто неприпустима, їх рівень неймовірно низький. В листуванні в онлайн чаті ніби день Сурка. Постійно починаєш все з нуля. У них ніби пам’ять пропадає треба написати купи тексту зі скриншотами й тоді може хтось щось відреагує.

Чекав на кошти понад тиждень. Спершу взагалі відшивають у своєму онлайн чаті. Відреагували після оцінювання тут в одну зірку. Також оцінив в одну зірку їх програму на Google Play, тоді одразу відреагували. І подав скаргу в Google Play на їхню програму. Всі рекомендую так робити щоб добитися результату. В Google Play майже всі оцінки замовні.

Це емайли за допомогою яких можна з ними зв’язуватися (реагують краще ніж в вайбер-боті).
dfm_a-bank@a-bank.com.ua
help@a-bank.com.ua
documents@a-bank.com.ua
+
0
andriisydoruk
andriisydoruk
6 серпня 2024, 20:30
#
У відділенні банку провів декілька годин (і так 2 дні). Оскільки вони після довгого переписування ніби то узгодили зняття валюти у відділенні. Хоча перед тим запросили реквізити в іншому банку для переводу валюти. Ну ок розумію банкірів не знали що валютні переводи в межах країни не робляться. На наступний день дали на вибір варіант переказувати кошти в гривню і вивести на інший банк чи зняти в банку. Я вирішив зняти в банку. Прийшов в банк, а гроші зняти ж неможливо оскільки карта заблокована. Що робити? Знову листування у вайбер чаті, день Сурка все з нуля. Пишуть мені очікуйте тиждень! Знову! Готую скриншоти попереднього листування веду діалог годину. Якось домовляюся, щоб розблокували на 15 хв карту, щоб касир могла зняти кошти. Але поки вони карту розблокували — банк закрився, оскільки було 18.10, банк до 18.00 працював. Домовився в чаті що завтра зніму. Хоча вони посилали в банкомат, я зауважив що знімаю долари, а банкомат гривні видає.
До речі в той день понад 10 клієнтів приходило до банку з такою ж проблемою.
+
0
andriisydoruk
andriisydoruk
6 серпня 2024, 20:30
#
Наступний день, зранку прийшов в банк… звичайно карту знову заблокували. Я пишу розблокуйте, щоб я зняв кошти… і знову день Сурка!!! Пише мені оператор у вайбер-чаті. Надайте нам документи та очікуйте 7 днів або більше… Знову я годину сиджу у відділенні роблю купа скриншотів переконую що вчора про все домовився що банк погодив мені зняття в касі… і що? Оператор пише, очікуйте вам надійде переказ… Я не знаю як я того оператора переконав якось розблокували карту на 15 хв.
Касир спробувала зняти, але програма все одно не дозволяла зняти гроші.

Добре хоч касир нормальна попалася і спробувала зняти гроші за допомогою якоїсь старої версії програми, таким чином я отримав свої гроші…
+
+8
andriisydoruk
andriisydoruk
6 серпня 2024, 20:31
#
Це жах. Щоб ви розуміли сума 1162$ Тобто це не великі гроші.
Жахливо! Це найгірший банк з усіх можливих, це просто помийна.
В той час як самі працівники на місці нормальні люди просто у них немає ніяких повноважень. Вони просто маріонетки й так само спілкуються з центром через чат-бот.

Також зверніть увагу по якій статті вони зі мною типу розірвали угоду! Вона є у відповіді банку, це щось неймовірне, завершують співпрацю обвинувачуючи в якійсь неймовірній статті. Як? По якому праву? Вони що судова інстанція? Здається проти них можна просто позов подавати лише на основі цього. Я дуже радий що позбувся цього жахливого банку!

Тікайте від цього банку якомога далі!
+
0
Upsing
Upsing
7 серпня 2024, 4:33
#
Жесть, повезло что дали снять в кассе, а могли сказать только переводом на счет с конвертацией в гривну и -30% от баланса
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.6 44.4
USD 41.6 42.2
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.6 44.4
USD 41.6 42.2
Всі курси банку