Мінфін - Курси валют України

Встановити

один підпис- три документа

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
universal79 31 липня 2024, 16:42
Звернувся в відділення А-Банку в Київській обл., м. Вишневе, вул. Лесі Українки, 62-Б, що б зняти готівку з карти МОНО (банк партнер), після спілкування з менеджером (на пропозицію стати їх клієнтом- відмовився), направила до каси для отримання готівки, перед видачею попросили поставити підпис про отримання коштів на екрані терміналу- підписав, кошти отримав.
Згодом отримав смс з посиланням на договір-анкету. Виявилось, що мій єдиний підпис тиражований на три документи:
1)квитанція про отримання коштів
2)довідка про систему гарантування вкладів
3) анкета-заява де вказано, що це договір зі строком дії 90 років!!! (я не помилився).

Звернувся на гарячу лінію.
Представник А-банку повідомила згідно яких законів вони пропонують підписати анкету заяву і згідно якого закону має бути мій підпис під ознайомленням з гарантування вкладів, а також зазначили, що я мав поставити підпис за отримання коштів.
Також, що вони відійшли і не планують повертатись до паперового підтвердження підписом.
На моє уточнення- згідно якого закону мій один підпис був тиражований на три документи?
Відповідь- це було зроблено для вашої зручності.
Повторив питання, відповідь — іншої відповіді у нас для вас немає.
Зауважте, про існування анкети-заяви і про ознайомлення з гарантування вкладів я дізнався коли там вже стояв мій підпис.
На це оператор відповіла, що я міг з ними ознайомитись будь-де і на касі в терміналі і у фахівця в відділенні і на сайті, а те що я не знав, що вони існують в природі то не їх проблема бо можливість ознайомитись була.
Також, я звернувся з проханням видалити з їх бази свої персональні данні. Повідомили, що видалили але підтвердження цьому не має бо така форма у них не затверджена. Договір на 90 років є, а підтвердження про його розірвання- не передбачено. Просто вірте А-Банку.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 31 липня 2024, 19:02
Добрий день!

Наданий підпис, за яким було підписано 3 документи було проведено в банку на терміналі в касі згідно з діючим законодавством. Щодо підписання документа на терміналі та подальшого відправлення, банку здійснює цю операцію на підставі постанови НБУ № 7 від 22.01.2021 Про затвердження Положення про додаткові вимоги до договорів про надання фінансових послуг та фінансових платіжних послуг, укладених банками зі споживачами (розділ 3). Інформацію про надання до підпису довідки про фонд гарантування вкладів викладено Виконавчої дирекції Фонд гарантування вкладів фізичних осіб
(рішення 26.05.2016 № 825 розділ 4).

Звертаємо увагу, що на екран термінала при підписанні виводиться інформація про те, на якому документі або документах буде введено підпис. Для зручності, підписання проводиться 1 раз на всі зазначені документи на екрані.

За питанням видалення Ваших даних, наразі Ваші дані було видалено за Вашим зверненням

Коментарі - 4

+
+26
universal79
universal79
31 липня 2024, 23:25
#
Друкувати мілких шрифтом під зірочкою приховані умови кредиту НБУ заборонив. Так ви на екран терміналу розміром 10×15 см виводите три документи на чотири листа формату А4 де місця на підпис 90% і вважаєте, що людина малє це побачити? Вкажіть яким саме нормативно- правовим документом передбачено використовувати 1 підпис під 3-ма документами? Де вказано що один підпис може копіюватися на кількох документах, якщо вони перелічені на екрані (якщо це дійсно було так)? Як я можу впевнитись в тому, що мої данні видалені (крім ваших слів)? Договір, з моїм підписом на 90 років я маю, а документ про його розірвання — не передбачено? Вірити на слово?
+
+11
natashaGra
natashaGra
1 серпня 2024, 6:39
#
Вам надо обратиться к юристу, личные данные клиентов банка можно банкам хранить не более 5 лет. Здесь же разовая операция и вот такой опыт
+
+11
universal79
universal79
1 серпня 2024, 9:22
#
Моя стурбованість даним випадком грунтується не стільки хвилюванням за себе, скільки за створену А-банком можливість вводити людей в оману під гаслом «це все для вашої зручності». Звернення до юристів допоможе мені але не змінить системний підхід банку. Моя мета, що б ніхто не потрапив в подібну ситуацію.
+
0
natashaGra
natashaGra
1 серпня 2024, 15:49
#
Увы это такой «фирменный «подход банка во всем. Для удобства клиентов будут звонить в рабочее клиентов , когда клиент штраф за звонок может получить. Опять же для удобства клиентов не используют другие коммуникации. А уж удобство с комиссией в 30 процентов от суммы на счетах вообще за гранью. Здесь много отзывов про придуманные жалобы, чтоб только комиссию снять
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку