Вдячність працівнику менеджеру по обслуговуванню клієнтів Пижек Богдані!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
24 години на добу завжди на зв‘язку, я дуже вдячна Богдані за її професіоналізм у вирішенні складних моменті роботи.Користуюся послугами банку більше 3 років Богдана Пижек сама мені написала у вайбер що вона мій менеджер і якщо щось стається що я можу в любий час звернутися до неї за допомогою.І таких моментів було безліч в любий час доби вона завжди була на зв’язку і вирішувала моє питання. Але останній випадок її професіоналізму мене дуже вразив: Я купую страхівку на машину в додатку, А Банку Зелена карту приїжаємо на митницю місяць назад це був вихідний день я захожу в додатк, а страхівка не відкривається, звоню до Кол-центру об‘ясняю ситуацію вони мені кажуть що ми розберемося і Вам зателефонують.Проходить година ніхто не звонить, вимушена була написати Богдані.Богдана за 15 хв все вирішила позвонила на пряму в страхову компанію мені виписали нову зелену карту і ми добре пройшли митний контроль.А Кол-центр ще розбірався 3 години але нічого і не вірішили.Дякую Богдані Пижек за її професіональні навики в кризисних ситуаціях.
Відповідь банку
Підтримка àбанку
26 червня 2024, 18:38
Дякуємо за відгук та за зворотний зв'язок щодо Вашої ситуації. Нам приємно, що Ви оцінили роботу нашого Співробітника! Ми детально перевірили Ваші звернення до нашої Служби підтримки. Хочемо зазначити що Спеціалісти, зі своєї сторони, робили все можливе для швидшого вирішення ситуації, питання було на контролі. Тривалий час зайняв зв'язок зі страховою компанією для усунення складності, яка виникла при формуванні документа з полісом. Нам шкода що у Вас виникла думка, що питання не вирішувалось. Раді, що питання наразі вирішено та дякуємо за розуміння. Будемо раді отримувати від Вас надалі лише найвищі оцінки! 🍏😊
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 2
- +
- +15
- natashaGra
- 26 червня 2024, 14:39
- #
Больше на сказку похоже. У этой Богданы доверенности от вас не было, чтобы решить вопрос со страховкой. И не факт, что даже при наличии доверенности страховая и банк решили бы вопрос. Тогда тут написано одно нарушение за другим
- +
- 0
- Тетяна Когорець
- 26 червня 2024, 19:25
- #
Я думаю що таких працівників як Богдана потрібно заохочувати виногородою!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.2 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |