Банк шахрай
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 3
А де шахрайство якщо гроші на місті? А от ти схоже шахрай раз на тебе скарга є.
- +
- +9
- Валерка Котовский
- 17 червня 2024, 9:33
- #
Прикол:) Звонит банк спрашивает можно у вас деньги взять) чел говорит да :D
Подробнее у себя в блоге я расписал как принимать крипту и не попасть на мошенников:)
Подробнее у себя в блоге я расписал как принимать крипту и не попасть на мошенников:)
- +
- +9
- natashaGra
- 17 червня 2024, 12:06
- #
Это уже второй раз пункт 3.3.25 фигурирует в ответах банка. «Золотой» пункт прям стал. Других источников пополнения капитала похоже у банка нет и скоро ему похоже конец настанет
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в Абанку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку.
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. Кожне звернення та скарга проходять ретельну перевірку, тому Ви можете бути впевнені, що безпідставно не виникне блокування через причину надходження скарг на Вас.
В разі надходження скарги, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.
Після проведення перевірки Банком можуть бути прийняті рішення щодо повернення неналежного платежу, які узгоджуються з Клієнтом.
Детальна інформація щодо можливості блокування та щодо комісій зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Надайте, будь ласка, відповідь в особистому повідомлені. Будемо раді розібратись у Вашій ситуації детальніше.