Незаконні погрози представників А-банка з блокуванням рахунків
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.9 | 49.6 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Всі курси банку | ||
Через декілька днів мені дзвонять зі служби підтримки і питають: «чи згоден я, щоб повернути платіж?». Я відповів, що безумовно, я ж сам звертався в службу підтримки. На що вони відповіли, що треба повернути не відправнику, а зовсім іншій людині. На моє питання: «яке відношення вона має до мене?», заявили, що спочатку переказали гроші з рахунку тої людини на рахунок відправника, а потім мені.
Я сказав, що відповідно до законодавства, при неналежному отримувачі, кошти треба повертати звідки вони були відправлені.
На що підтримка мені відповіла, що такого робити не буде і почали погрожувати, що якщо я не погоджуся повернути кошти туди, куди вони хочуть, то поліція спише їх з мого рахунка. Але є одне але… У поліції нема повноважень списувати кошти з рахунка.
Понад місяць мої рахунки заблоковані, що є грубим порушенням законодавства України, пішов сам написав заяву в поліцію на шахрайство та подав скаргу в НБУ на фантазії А-банка.
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.
Детальна інформація щодо порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.
Безпідставне блокування неможливе. У випадку блокування, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування є питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.
Вас інформували щодо необхідних для вирішення питання документів.
Взяли Ваше питання на контроль, детально перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки Банку та зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом Вам надійде інформування від Банку.