Мінфін - Курси валют України

Встановити

Неадеквати в кол-центрі, знущання над клієнтами.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
DianaDymura 14 червня 2024, 15:55
Розкрию всю ситуацію з початку, якомога детальніше.

Мої рахунки були обмежені, причиною цього стало те, що відправники коштів відправили скаргу на мій рахунок. Як я почитала, це стандартна шахрайська «схема».
Мета цих переказів був продаж особистих коштів, які я зберігала на криптобіржі. Суми переказів 1500 грн, 2700, та 1500 грн ще один переказ.

Я пояснила це в чат банку, вони попросили докази. Пояснила те, що на разі не могла їх надіслати, адже на той час, я заморозила свій акаунт на криптобіржі, та на той час перебувала на лікуванні, і мені було просто не до цього. Банк згодився почекати, за це їм вдячна за розуміння ситуації. Оператор служби підтримки запитав у мене скріншоти ордерів на продаж криптовалюти (три вхідні перекази, про які я писала вище), скріншот зі способами оплати на біржі, та рішення щодо блокування контрагента на біржі.

12 червня, я надіслала всі вище перечислені докази до банку в чат. Документи взяли на опрацювання, та мене повідомили про термін очікування 3 робочих дні, і що зі мною зв’яжеться оператор по телефону.

Розгортання проблеми цієї ситуації. 13 червня я отримую дзвінок, і тут починається хаос. Працівниця вела себе хамовито та зверхньо. Декілька разів зауважила за мій вік, з метою приниження, та своїм відношенням достатньо показала, що я «ніхто». Зауважила, що всі мої докази «нікому не треба», бо здійснені перекази на мій рахунок від третіх лиць. На запитання до працівника, чому Банк просив у мене ці докази, вона відповіла «Треба заплатити по скаргах і все». Я почала далі пояснювати, що нікого не обманювала, і наголосила, що це за перекази, і що я дала всі докази, де видно відправників. Працівниця почала погрожувати, що ПОПРОСИТЬ КЛІЄНТІВ ЗВЕРНУТИСЬ В ПОЛІЦІЮ І ВЗЯТИ В ЄРДР ВИТЯГ. Після цього, ця хамка ще раз сказала «що мої докази нікому не потрібні» і просто завершила дзвінок.
Номер +380 56 796 4377
Час дзвінку 19:56 13.06.2024

Хочу звернутись до керівництва, чому колишні колектори мають роботу в кол-центрах банків? З таким зверхнім ставленням, погрозами до клієнтів — її місце точно не в банку, а десь поза цивілізацією.

Після цього дзвінка я негайно написала у чат банку, для вияснення ситуації. Я повністю описала всю ситуацію, та просила пояснень. Досвід спілкування з хамками — довів мене до сліз та істерики. На що мені повідомили, що навіжена працівниця, яка зі мною спілкувалась по телефону, передала такі дані «Відмова у знятті обмеження. у клієнта відсутні підтвердження, які запитували. Від повернення відмовився».

Нагадаю. Банк запитував у мене: скріншоти ордерів, скріншоти способів оплат на біржі (де видно, що прив’язана моя картка), рішення підтримки біржі щодо акаунтів контрагентів. ВСЕ ЦЕ БУЛО НАДАНО МНОЮ ДО ЧАТУ ПІДТРИМКИ, проте оця «жінка» окрім своїх погроз до юних дівчат нічого не змогла запам’ятати, і подивитись на листування.

У результаті, мене повторно відправили на «розслідування», та знову заявили термін 3 робочих дні. Тобто, через те, що неадекватні працівники наліво та направо «забраковують» докази клієнтів, у свою чергу клієнти повинні чекати необмежену кількість часу на перевірку, адже таке коло можна робити безліч.

Я вимагаю провести зі мною комунікацію з цього приводу, а саме, огидного відношення до клієнтів працівниками Банку, та бюрократією, яка може тягнутись дуже довго.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 14 червня 2024, 17:39
Добрий день!

Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки.

Детальна інформація щодо порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Ми зі свого боку неодноразово зв'язувались з Вами та надавали рекомендації щодо вирішення Вашого питання. Проте від Вас було отримано відмову. Наданих Вами документів, на жаль, не достатньо для підтвердження проведених операцій.

Для вирішення питання Вам необхідно виконати рекомендації які було надано раніше.

Ми обов'язково перевіримо Вашу розмову з нашим Спеціалістом та всю інформацію по цій ситуації.

Коментарі - 7

+
+24
DianaDymura
DianaDymura
14 червня 2024, 16:16
#
Повторно перечитала декілька відгуків інших клієнтів щодо А-Банку. Бачу, що подібна ситуація як у мене зустрічається досить часто.

Дуже прикро, що керівництво банку тримає в кол-центрі неадекватних та божевільних людей, які дозволяють хамити собі, переходити на особистості, та погрожувати. Не мені звичайно вирішувати про їх працевлаштування, але стиль спілкування таких працівників можна прирівняти до тюремного.

І відразу б хотіла зайти на перед, та сказати банку. Я надала докази, які ви вимагали : «Запрошено документи, що підтверджують легітимність операцій/діяльності: Ордери про продаж криптовалюти по скаргам, скріншоти зі способами оплати, рішення щодо блокування контрагента на платформі від біржі».
Кожен з цих пунктів я виконала, та надала скріншоти напряму з біржі. Я надіюсь, коментаря накшталт «Ваших доказів недостатньо» — я не побачу, тому що це буде абсурд. Якщо недостатньо — пишіть додатковий перелік.

Після такого огидного відношення до мене, як до клієнта та особистості - я налаштована категорично негативно, і буду відстоювати свої права усіма можливими способами.

Я видалю відгук, якщо отримую адекватний зворотній зв’язок з керівництвом, який задовільнить мою скаргу щодо хамовитого оператора, та вирішення проблеми з моїми особистими коштами.
+
+10
natashaGra
natashaGra
14 червня 2024, 16:34
#
Лучше обратитесь к юристу. Если у вас сохранена переписка с банком то уже на основании ее юрист посоветует, что делать. Вы продавали криптовалюту, и банк, возможно, ещё захочет отнять 30 процентов от всех ваших денег на счетах
+
+9
DianaDymura
DianaDymura
14 червня 2024, 16:44
#
Так. Уже була така розмова, що я поверну гроші за оплачену криптовалюту (криптовалюту банк мені не поверне), так ще й за шахрайство мені накинуть 30% комісії на весь мій залишок.

Мій старший брат має хорошого юриста, той вже із ним порадився. Цей текст був написаний за сприянням юриста. Зараз поки я спілкуюсь з підтримкою банку в чаті телеграм.
+
+9
DianaDymura
DianaDymura
14 червня 2024, 16:47
#
Щойно мною була проведена бесіда з працівником банку, через чат-бота.
Працівник банку підтвердив те, що я надала ВСІ НЕОБХІДНІ докази, які запитував раніше банк.

Прошу на це звернути увагу.
+
+39
DianaDymura
DianaDymura
14 червня 2024, 18:00
#
Прямо зараз мені погрожують поліцією, та запитують ЄРДР стосовно переказів.
Як я описувала раніше, працівниця підтримки погрожувала тим, що попросить шахраїв писати заяву в поліцію, якщо я не поверну гроші.

Рекомендую усім, хто матиме подібні справи з цим банком, відразу писати заяви до НБУ.
+
+9
natashaGra
natashaGra
14 червня 2024, 19:00
#
НБУ вряд-ли что-то решит, скорее всего ответ НБУ пригодится в суде
+
+15
energolux
energolux
14 червня 2024, 20:38
#
Перфекто, пор фавор, кактус мексиканских прерий мне в зад! Грациас!.))
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.4 44.3
USD 41.4 42
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.4 44.3
USD 41.4 42
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк / Відгуки про абанку 📝 / Неадеквати в кол-центрі, знущання над клієнтами.