Не компитентність служби підтримки , та утримання не законно банком моїх коштів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- IrynaBarasevych
- 11 червня 2024, 18:13
- #
Ви тільки що робите це кажите повернути кошти , тим шахраям які не законно хочуть отримати мої кошти , ви не уточнили яких документів вам не вистачає, розгляньте заново мою заявку і я вам заново буду надавати всю інформацію яка вам потрібна , але гроші тим шахраям і вам ваших 30% з повітря не буду давати
- +
- 0
- natashaGra
- 11 червня 2024, 19:02
- #
Не поленитесь, проконсультируйтесь с юристом , скорее всего вам надо будет написать в НБУ и после этого подавать в суд
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.7 |
USD | 41.1 | 41.8 |
Всі курси банку |
15.04.24 я побачила, що моя карта заблокована, зразу написала в підтримку щоб дізнатися в чому причина блокування, співробітниця банку Ольга повідомила мені, що на мій рахунок надійшла скарга від 12.04.24 на суму 16082 грн, я уточнила, що мені потрібно зробити для розблокування рахунку, п.Ольга написала мені, що потрібно надати пояснення за, що я отримала цю суму на свій рахунок, я зразу надала пояснення, що здійснювала продаж власних збережень в криптовалюті на біржі Binance і отримала за це кошти на карту, також надала всі підтверджуючі документи та Скріни які мені сказали надати для розблокування рахунку і сказали очікувати 3 робочі дні і зімною зв’яжеться служба підтримки і все розкаже, служба підтрими зв’язалася зімною не через 3 дні а через 7 днів, і нахабно в розмові сказав мені, що вам ніякі докази не допоможуть і я їм поясню, що з мого боку все легально, та всі дії по рахунку я можу підтвердити, а співробітник банку тільки про одне каже поверніть кошти особі яка подала скаргу, і після того я замовила ще один дзвінок від підтримки банку і в нашій розмові, я так зрозуміла що мене хочуть залякати і сказали, або ви повертаєте кошти та ми ще беремо 30% від залишку або вами займуться правоохоронні органи, я кажу добре я згідна щоб правоохоронні органи розглядали дану ситуацію і після цього зразу кинули слухавку. Потім я написала в чат підтримки, і підтримка мені відповідає те саме, поверніть кошти але чому я маю їх повертати якщо всі мої дії легальні та це дійсно мої кошти які було підтверджені. Тепер підтримка повідомляє мене, що очікуємо відповіді від заявника про Єдрпо, або ви зв’язуйтесь з заявником або давайте повертайте суму скарги та наших 30% від залишку і ми розриваємо з вами угоду. але проблема в тому, що з заявником в мене намає ніякого зв’язку і А-Банку всеодно на те, що я надала всі докази які вони хотіли для розблокуванням мого рахунку, а вони просто хочуть мене обманути на мої кошти, я не розумію такої поганої робити банку, якщо є всі докази того, що кошти прийшли на рахунок легально, ви просто спеціально мучите людей щоб отримати свої нещасні 30% процентів.
Це найгірший банк який може бути
Вами було підписано Анкету-заяву про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг.
Відповідно до пункту 3.3.25.1:
Опрацювання скарги (при наявності) — Банк зупиняє видаткові операції за рахунком Клієнта у випадку наявності інформації, що свідчить про можливість шахрайських дій, щодо заволодіння/спроби заволодіння грошовими коштами Клієнта. Такою інформацією може бути лист або заявка на ГЛШ Клієнта іншого Банку/Клієнта Банку про вчинення шахрайських дій та/або реєстрація в Єдиному державному реєстрі досудових розслідувань справи про
шахрайські дії відносно Клієнта. Зупинення операцій відбувається в день отримання Банком такої інформації шляхом блокування картки при наявності доступного залишку строком до 180 днів.
Наданих Вами даних недостатньо для вирішення питання. Наші Співробітники вже зв'язувались з Вами та надали рекомендації для вирішення Вашого питання. На жаль, від Вас було отримано відмову.