Мінфін - Курси валют України

Встановити

Блокування рахунку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Юрій Сукач 9 червня 2024, 19:58
Заблокували рахунок по причині «Банк проводить перевірку оборотів за Вашими картками. Можете підказати як наш спеціаліст може зв’язатись з Вами? Або дзвінок на фін. номер, або у вайбер\телеграм» На рахунку залишилось 45531грн які не можна вивести! Сьогодні вихідний, кошти потрібні, чому я маю чекати стільки часу?
Звертаюсь до співробітників банку!!! РОЗБЛОКУЙТЕ МЕНІ МОЮ КАРТКУ

Також знімав 15 тисяч два місяці тому, які застрягли в банкоматі, сказали чекати максимум до 8 червня, так і не повертають ці кошти!!!

В суммі на картці заблоковано більше 60тисяч гривень!

Без причини заблокували мені картку та самі не знають за що! Звертаюсь до співробітників банку щоб РОЗБЛОКУВАЛИ МЕНІ КАРТКУ!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 9 червня 2024, 20:28
Добрий день!

Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Детальна інформація щодо порядку розгляду зазначена у пункті 3.3.25. з підпунктами: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-261/?lang=uk.

Кожна ситуація індивідуальна, безпідставне блокування неможливе. У випадку блокування, наші Спеціалісти детально інформують про які зарахування є питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.

Наші Спеціалісти зв'язались з Вами та надали перелік необхідних для вирішення питання документів. Очікуємо від Вас підтверджуючи документи. За результатом перевірки з Вами зв'яжуться.

По ситуації зі зняттям готівки, питання щодо оскарження знаходиться в роботі. Зі сторони Банку передано запит до платіжної системи. Регламент обробки диспуту від моменту Вашого звернення до відшкодування (або відмови від відшкодування) суми на картку – до 55 днів (в окремих випадках термін може бути збільшений). За результатом вирішення цього питання Вас окремо повідомлять профільні Співробітники.

Коментарі - 4

+
+2
Валерка Котовский
Валерка Котовский
10 червня 2024, 8:44
#
Подробнее у себя в блоге я расписал как подать в электронный суд на банк:) никто без фактов нарушения закона не имеет право ограничивать средства клиента. Уверен у банка нет фактов вашего нарушения закона.
+
0
Юрій Сукач
Юрій Сукач
10 червня 2024, 9:29
#
Дякую, ознайомлюсь
+
+15
Юрій Сукач
Юрій Сукач
10 червня 2024, 9:30
#
Всі документи надані, а від банка немає ніякої реакції, що я маю чекати з моїми заблокованими коштами???
+
0
natashaGra
natashaGra
14 червня 2024, 12:28
#
Если они вас по п.п.3.3.25 заблокировали, то скорее всего хотят отнять 30 процентов от средств на счетах в банке. Советуйтесь с юристом, пишите в НБУ, возможно в суд подавайте
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.9
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.9
USD 41 41.6
Всі курси банку