Працівники А-Банку займаються вимаганням, шантажем, наклепом і розповсюдженям персональної інформації.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
- +
- +7
- natashaGra
- 23 травня 2024, 12:15
- #
Вам не в их службу поддержки надо было писать ,а в правоохранительные органы. Советоваться с юристом и возможно подавать в суд — ещё б компенсацию.за моральный ущерб могли получить
…Ст.189 КК України. Відповідальність за вимагання та шантаж.
…Кримінальний кодекс України Стаття 190 Шахрайство.
…Згідно зі статтею 1511 КК України, наклеп — це навмисне поширення свідомо недостовірних відомостей, що ганьблять честь і гідність іншої особи.
… Відповідальність за порушення безпеки персональних даних Визначено у статті 182 Кримінального кодексу України.
Так, за незаконне збирання, зберігання, використання, знищення, розповсюдження конфіденційної інформації чи незаконну зміну такої інформації - встановлено відповідальність у вигляді штрафу від 8500 до 17 000 гривень, або арешт на строк до 6 місяців, або обмеження волі на строк до 3 років.
…Кримінальний кодекс України Стаття 190 Шахрайство.
…Згідно зі статтею 1511 КК України, наклеп — це навмисне поширення свідомо недостовірних відомостей, що ганьблять честь і гідність іншої особи.
… Відповідальність за порушення безпеки персональних даних Визначено у статті 182 Кримінального кодексу України.
Так, за незаконне збирання, зберігання, використання, знищення, розповсюдження конфіденційної інформації чи незаконну зміну такої інформації - встановлено відповідальність у вигляді штрафу від 8500 до 17 000 гривень, або арешт на строк до 6 місяців, або обмеження волі на строк до 3 років.
Так в чому проблема сплатити кредит ?
На війні всі засоби хороші, тим більше якщо кінцевий результат це повернення коштів банк
- +
- 0
- Ruslan Mah
- 2 червня 2024, 19:22
- #
1. Если бы ты не дoлбился в глазки, то увидел бы почему они не оплатили кредит.
2. Ты когда-нибудь слышало о реструктуризации?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
В цьому банку на мою дружину оформлений кредит і ми його вчасно сплачували до моменту початку війни. Після початку війни ми закрили повністю всю свою діяльність і сплачувати не було за що. Наразі ми домовляємось з різними банками про реструктуризацію і одним із таких банків був А-Банк.
Ми вже були на фінальному етапі домовлення про реструктуризацію, коли по всім контактам моєї дружини в соц. мережах розповсюдили лист з відвертою брехнею і наклепом на неї і на мене.
Коли ми вийшли на контакт з особою яка це розповсюджувала і намагались уточнити від імені кого вона це робить, вона сказала, що з нами звяжуться в телеграм. І зразу ж в телеграм нам написала менеджер з А-Банку з якою ми вже проводили перемовини про реструктуризацію. Після довгої переписки нам вдалось зрозуміти, що розповсюбдження неправдивої інформації здійснювалось безпосередньо з вказівок цього менеджера. Також в телефонних розмовах і переписках менеджер нам повідомляла умови, при яких може бути видаленна неправдива інформація в соц. мережах.
Спочатку, в стані шоку від ситуації, з менеджером домовились так, що ми на протязі місяця спробуємо погасити нашу заборгованість, але накеп в соц. мережах має бути негайно видалений. Менеджер згодився, але на наступний день нам прийшли підтвердження того, що наклеп видалено тільки частково. Ми зв’язались з менеджером і вона повідомила, що вся неправдива інформація буде видалена тільки після того, як ми оплатимо повністю заборгованість. Тобто менеджер почала вдаватись до шантажу, тиску і вимагання. Більше того, умови погашення заборгованості змінились, і якщо спочатку домовились про фіксовану суму погашення, то потім вони наклали ще відсотки.
Після цього ми відправили ці докази в службу підтримки А-Банку, вони тягнули час ніби проводять розслідування, але врешті решт сказали, що це робили не працівники банку і працівники банку не мають ніякого відношення до цього.
Ми зафіксували наші переписки з доказами порушення закону на відео і після того, як ми звернулись в службу пітримки А-Банку, переписка з працівником почистилась в тих місцях, де було видно факт причетності працівника А-Банку до вимагання і шантажу, а також там, де чітко видно, що працівник А-Банку впливає на розповсюджувачів інформації.
До останнього хотілось вірити, що це просто якась випадковість, що сам банк не має до цього ніякого відношення і це всього лиш самодіяльність працівника, але відповідь підтримки А-Банку змушує розуміти, що вимагання, шантаж, наклеп це ті методи, які використовує банк в роботі з проблемними кредитами.
Ми вже написали заяву в поліцію на рахунок такої діяльності банку, пишемо ще тут, можливо є люди які також потрапили в таку ситуацію — давайте об'єднуватись і вимагати належного розслідуваня такої діяльності банку та його працівників.
Прошу писати в телеграм @ozvitalii
У разі виникнення простроченої заборгованості, Банк лише телефонує клієнтам з метою вирішення питання щодо заборгованості та пошуку шляхів вирішення ситуації з простроченим боргом.
Наші фахівці детально перевірили інформацію по Вашому зверненню. Банк не має відношення до даної ситуації. Ми хочемо запевнити Вас, що Абанк діє виключно в рамках чинного законодавства та не використовує непідтверджені канали комунікації для взаємодії з Клієнтами.
Щодо Вашої заборгованості Вам було надано інформацію для вирішення цього питання.