Заява про шахрайство
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.2 | 45 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Всі курси банку |
11.05 вивела 2800 на карту іншого банку, заборгованість 2912 грн.
Вчора, 17.05 заходжу в додаток, щоб погасити заборгованість, а карта заблокована- підозріла транзакція чи щось того типу. Пишу у підтримку, щоб розблокували карту щоб мати можливість внести кошти, оформлюють заявку-звернення і обіцяють зателефонувати для розблокування- інакше ніяк. Дзвінків не було.
Сьогодні 18.05 знаходжу у додатку як внести кошти навіть якщо карта заблокована. Вношу повну суму. Пишу у підтримку, що хочу закрити карту повністю, так як мені незрозуміле відношення до клієнта- блокування з незрозумілих причин і те, що мені не пояснили навіть про можливість поповнення карти. На що дівчина вмовляє мене не закривати карту, типу вигідні умови в т.д., що в вайбер зі мною просто не змогли зв’язатися, давайте спробуємо в додатку. Ну, думаю різне буває, спробуємо наші відносини спочатку.
Телефоную в банк через додаток, спілкуємося з дівчиною, вона питає що це за непідтверджена транзакція- а я не знаю!!! Дані карти і т.п. нікому не передавала.
Що маю в результаті розмови?- заблоковану карту і оформлену заяву про шахрайство!!!
Протягом доби приймуть рішення про перевипуску карти. Тепер вже точно я її закрию і буду обходити цей банк стороною.
Дуже гарно пояснюють, що це задля моєї безпеки! Що саме??? Я зняла кошти 11го, 18го їх повернула і маю заяву про шахрайство- супер турбота!!!
І все це при тому, що я просила дати можливість внести кошти, а не користуватися картою!
Розуміємо що додаткове підтвердження операції може спричинити деякі незручності. Ми завжди намагаємось зробити наш сервіс максимально камфорним та зручним для користування. У цьому випадку додаткове підтвердження створено лише для того, щоб зберегти Ваші кошти в безпеці, якщо Ваша картка або Ваш фінансовий номер телефону будуть втрачені (вкрадені). При дзвінку наш Співробітник переконається, що номер знаходиться у Вас та кошти використовує власник. У разі виявлення шахрайських дій у нас буде можливість зберегти суму на карті та не допустити шахрайства.
Дякуємо за прийнятий дзвінок! Наш Співробітник надав Вам необхідну інформацію щодо Вашого питання. Ми зараз детально перевіряємо всі дані і незабаром зв'яжемось з Вами повторно.