Жахлива робота підтримки, блокування картки і погрози забрати 30% балансу
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.5 |
| USD | 41.9 | 42.5 |
| Всі курси банку | ||
Мені заблокували картку і вимагали надати документи, що підтверджують мої операції, що було зроблено в найшвидші терміни. Написали, що документи прийняті і термін заявки 5 робочих днів. Коли ж я написала через тиждень, то мені вислали те саме скриптоване повідомлення про необхідність подачі документів і на моє резонне питання: «як так — все ж висилалося» вони просто відповіли, що необхідно вислати ще раз… І саме цікаве, що цей алгоритм повторювався вже 5 разів і кожен раз я висилала ці кляті документи! Це просто жах — таке враження, що банк просто «забуває» про надані документи одразу після завершення діалогу з підтримкою. Останній раз коли я вже вказала на їх некомпетентність — вони почали погрожувати, що при ненаданні документів закриють рахунок і заберуть 30% балансу — таке враження, що банк тільки на це і розраховує спеціально затягуючи час і не розглядаючи надані документи. Це просто найтрешовіший банк з яким я працювала і не раджу нікому з ним зв’язуватись!!!
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві про приєднання до Умов та Правил надання банківських послуг в А-Банку, Ви надаєте згоду на те, що ознайомлені та погоджуєтесь з Умовами та правилами Банку. У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта.
На жаль, наданих документів було недостатньо для вирішення Вашого питання.
З Вами зв'яжуться наші співробітники для більш детальної консультації щодо Вашого питання.