Відмова в процедурі чаржбек (chargeback)
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 7
Вы диспут открывали на али или «просто вернули» на адрес продавца? Во 2-м случае шансы практически 0. В диспуте должны были предоставить адрес возврата. Нужно всю распаковку посылок снимать на видео и прикреплять к диспуту
- +
- 0
- Ekaterinanagorn
- 28 лютого 2024, 12:40
- #
Я повернула за зворотними даними відправника. Диспут я не встигла відкрити .
Ніде в правилах Visa не написанно що чаржбек можно відкрити тільки якщо диспут був відкритий .
Товар був повернений , гроші не повернули
Тому не не потрібно тут відповідати за банк .
- +
- 0
- Oleksii Ch
- 1 березня 2024, 9:01
- #
Ну, то ви сама собі зробили ведмежу послугу.
В системах алі не буде цього повернення, на що скоріше за все звернули увагу працівники банку під час розгляду заявки.
Не дуже шаную А-банк, але тут клієнт сам собі вистрелив в ногу.
В системах алі не буде цього повернення, на що скоріше за все звернули увагу працівники банку під час розгляду заявки.
Не дуже шаную А-банк, але тут клієнт сам собі вистрелив в ногу.
- +
- 0
- SergeyNina
- 1 березня 2024, 20:58
- #
Вам деньги не получить никак и продавец её не получит назад если не вернут вручную ему, но скорее всего она получит фиктивное получение и будет присвоена
Адрес на который вы отправили назад это скорее всего адрес какого то очень крупного склада.
Обычно их и печатают на посылках.
Вам нужно было делать видеосьемку распаковки и открывать диспут на али потом что-то делать
Потом решать вопрос с продавцом
Теперь вы отправили непонятно что непонятно куда. Шанс на возврат денег нулевой.
На али платить лучше долларовой картой
- +
- 0
- SergeyNina
- 1 березня 2024, 21:00
- #
Обратные данные это вообще часто данные фулфимент склада и они просто её не получат вообще
- +
- +15
- Ekaterinanagorn
- 28 лютого 2024, 13:15
- #
З такими умовами обслуговування, це максимальна некомпетентність банку .
Комісію за перекази , конвертування валюти при оплаті зарубіжних магазинів , комісії за зняття , це все дуже добре берете , тут проблем у Вас не буває. А коли потрібна поміч на законних умовах , у вас відразу «вилазять» якісь пунктіки , котрими ви прекриваетесь .
- +
- 0
- Fantomas2020
- 28 лютого 2024, 14:29
- #
«Комісію за перекази , конвертування валюти при оплаті зарубіжних магазинів , комісії за зняття , це все дуже добре берете» При покупках на AliExpress использую интернет карту в долларах США ПриватБанка. Никаких комиссий. Допустим, нужно купить товар стоимостью 150$. С гривневой карты ПриватБанка переводите эквивалент 150$ в гривне на карту в $ и делаете покупку с долларовой карты. Ваши расходы на покупку товара равны 150$ и ни цента больше.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
Я повернула їх до продавця, дочекалася поки продавець їх отримає, але гроші так і не повернули.
Я відкрила заявки на чаржбек в, А банку.
Надала всі чекі відправки, всі потрібні скріншоти, заповнила заяву.
Отримала відповідь що документів достатньо.
Через 10 днів почали приходити повідомлення «Прийнято рішення про відмову в оскарженні транзакцій "
В повідомленні вказали не існуючий пункт 3.22.
Причиною вказали (виберіть яка Вам сподобається)
одна з наступних ознак:
— транзакція визначена як ризикова;
— вимога споживача неправомірна або встановлена непричетність мерчанта (еквайра) до виникнення спірної ситуації;
— підозріла транзакційна активність по рахунку Держателя картки;
— зловживання можливістю оскарження операцій.
Хоча у платіжній системі Visa також є вимоги до проведення чаржбек.
Я виконала всі вимоги Visa, за часом відкриття чаржбека, за кількістю заявок, всі документи були надані правильно
Ця ганебна некомпетентність, А Банку просто жахлива.
Я буду продовжувати скаржитися в платіжну систему Visa.
Ми перевірили інформацію щодо описаної Вами ситуації.
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві, Клієнт надає згоду на те, що ознайомлений та погоджується з Умовами та правилами Банку.
Банком прийнято рішення про відмову в оскарженні даних операцій відповідно до пункту 4.22:
«Банк має право відмовити в оскарженні платіжної операції, якщо, за результатом проведення розслідування по запиту Держателя картки на оскарження транзакції, була виявлена одна з наступних ознак:
— транзакція визначена як ризикова;
— вимога споживача неправомірна або встановлена непричетність мерчанта (еквайра) до виникнення спірної ситуації;
— підозріла транзакційна активність по рахунку Держателя картки;
— зловживання можливістю оскарження операцій.»
Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-324/?lang=uk
Вибачте за непорозуміння. Як Ви зауважили, пункт 3.22 було вказано помилково. Ми вже передали інформацію для виправлення. Зробимо все можливе, щоб дані непорозуміння більше не повторювались.