Відмова в процедурі чаржбек (chargeback)
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.2 | 50 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Всі курси банку | ||
Я повернула їх до продавця, дочекалася поки продавець їх отримає, але гроші так і не повернули.
Я відкрила заявки на чаржбек в, А банку.
Надала всі чекі відправки, всі потрібні скріншоти, заповнила заяву.
Отримала відповідь що документів достатньо.
Через 10 днів почали приходити повідомлення «Прийнято рішення про відмову в оскарженні транзакцій "
В повідомленні вказали не існуючий пункт 3.22.
Причиною вказали (виберіть яка Вам сподобається)
одна з наступних ознак:
— транзакція визначена як ризикова;
— вимога споживача неправомірна або встановлена непричетність мерчанта (еквайра) до виникнення спірної ситуації;
— підозріла транзакційна активність по рахунку Держателя картки;
— зловживання можливістю оскарження операцій.
Хоча у платіжній системі Visa також є вимоги до проведення чаржбек.
Я виконала всі вимоги Visa, за часом відкриття чаржбека, за кількістю заявок, всі документи були надані правильно
Ця ганебна некомпетентність, А Банку просто жахлива.
Я буду продовжувати скаржитися в платіжну систему Visa.
Ми перевірили інформацію щодо описаної Вами ситуації.
При відкритті рахунку в Банку, в Анкеті-заяві, Клієнт надає згоду на те, що ознайомлений та погоджується з Умовами та правилами Банку.
Банком прийнято рішення про відмову в оскарженні даних операцій відповідно до пункту 4.22:
«Банк має право відмовити в оскарженні платіжної операції, якщо, за результатом проведення розслідування по запиту Держателя картки на оскарження транзакції, була виявлена одна з наступних ознак:
— транзакція визначена як ризикова;
— вимога споживача неправомірна або встановлена непричетність мерчанта (еквайра) до виникнення спірної ситуації;
— підозріла транзакційна активність по рахунку Держателя картки;
— зловживання можливістю оскарження операцій.»
Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-324/?lang=uk
Вибачте за непорозуміння. Як Ви зауважили, пункт 3.22 було вказано помилково. Ми вже передали інформацію для виправлення. Зробимо все можливе, щоб дані непорозуміння більше не повторювались.