Мінфін - Курси валют України

Встановити

Нелояльний банк

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
dmytrek 10 лютого 2024, 9:56
Вибрав банк через зручність інтернет-банкінгу і кеш-бек в АТБ. Була добра співпраця, мені поступово піднімали кредитний ліміт. Після повного погашення у найпотрібніший момент його повністю обнулили. Взамін, скасував продовження депозиту і не можу дочекатись, коли він закінчиться, щоб вивести гроші з банку. Читаючи відгуки про блокування і привласнення 30% і очікувалось, що банк не надійний і має ознаки посередньої кредитної спілки — йому невідоме таке поняття як лояльність до клієнтів.
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 10 лютого 2024, 12:11
Добрий день! Рішення щодо ліміту кредитування по кожній програмі Банку приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений або зменшений з часом.
Щодо вказаної комісії, вона застосовується у випадку надходження скарг на Клієнта. Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на картку Клієнта. Кожне звернення та скарга проходять ретельну перевірку, тому Ви та кожен Клієнт можете бути впевнені, що безпідставно не виникне блокування через причину надходження скарг на Вас. В разі надходження скарги, наші Спеціалісти детально інформують стосовно яких зарахувань виникають питання та надають детальну інформацію про подальші дії для вирішення ситуації.
За підсумком розгляду скарги, Банк може запропонувати Клієнту повернути кошти заявнику і також має право прийняти рішення про припинення ділових відносин з Клієнтом, згідно з Умовами та Правилами Банку, де у пункті 3.3.20. У разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Детальніше з Умовами Ви можете ознайомитись за цим посиланням: https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk
Акцентуємо Вашу увагу, що виконуючи Умови та правила та не порушуючи чине Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування та подальше закриття рахунків з ініціативи Банку.
А щодо наших показників якості роботи, вся інформація є відкритою та доступною на нашому сайті: https://a-bank.com.ua/about/general. Ви можете бути впевнені в стабільності нашого Банку.
Для можливості розібратись у ситуації детальніше, очікуємо на Вашу відповідь в особистому повідомленні.

Коментарі - 2

+
+36
natashaGra
natashaGra
10 лютого 2024, 12:03
#
Сейчас , скорее всего после вашего отзыва будет 3−4 очень положительных отзыва ни о чем. Замечена и такая закономерность
+
+15
natashaGra
natashaGra
10 лютого 2024, 12:37
#
Ниже отзыв как раз о согласии вернуть деньги и результат какой? Что там банк написал? Слишком много странного и нелогичного в обслуживании клиентов происходит
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку