АБАНК хоче мене в мене вкрасти всі мої гроші
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
Ахах користуюсь банком більше року, є КК, оплати частинами, ніхто до мене не телефонував, не блокував карту.
Може проблема в авторові який по карті крутить P2P?
«Переважно всі мої надходження на картку цього банку це — продаж криптовалюти на криптобіржі Binance яка верефікована на мене!»
Автор, достаточно было одной этой фразы , что бы описать ситуацию . А не строчить тут «Войну и мир»
Вы использовали обычную карту физ лица для торговли, торговых операций, что является нарушением правил использования обычной карты физ лица .
Так, что теперь банк в таком случае назначает финмонитринг, который может длиться до 180 дней. Так, что настраивайтесь на этот срок, а никак не на 5 дней.
Все эти разговоры про «5 дней и мы позвоним , разберемся» — это просто уловка банка, что бы клиент не наяривал и не надоедал по 100 раз на дню каждый день.
И еще, А банк чуть не единственный банк, который присвоил себе право отбирать у своих клиентов 30% личных средств. Так, что будьте готовы к тому, что после финмониторинга , банк разорвет с вами сотрудничество и попытается и с вас содрать 30% «комиссии» . У вас то нарушение явное.
Я вам сочувствую, но , увы, вы сами, своими руками, создали проблему на свою голову
Автор, достаточно было одной этой фразы , что бы описать ситуацию . А не строчить тут «Войну и мир»
Вы использовали обычную карту физ лица для торговли, торговых операций, что является нарушением правил использования обычной карты физ лица .
Так, что теперь банк в таком случае назначает финмонитринг, который может длиться до 180 дней. Так, что настраивайтесь на этот срок, а никак не на 5 дней.
Все эти разговоры про «5 дней и мы позвоним , разберемся» — это просто уловка банка, что бы клиент не наяривал и не надоедал по 100 раз на дню каждый день.
И еще, А банк чуть не единственный банк, который присвоил себе право отбирать у своих клиентов 30% личных средств. Так, что будьте готовы к тому, что после финмониторинга , банк разорвет с вами сотрудничество и попытается и с вас содрать 30% «комиссии» . У вас то нарушение явное.
Я вам сочувствую, но , увы, вы сами, своими руками, создали проблему на свою голову
- +
- +15
- SergeyNina
- 5 лютого 2024, 6:59
- #
Скорее всего у вас будет отказ в обслуживании и закрытие счета с комиссией в 30%. Пробуйте следующее — не помогут здесь — жалоба в нбу — не смогут помочь там — увы 30% вы потеряли или все деньги если другой банк их не примет
- +
- 0
- natashaGra
- 7 лютого 2024, 19:17
- #
Ну насчёт 30 процентов все-таки не все так плохо. Все-таки банк с юр точки зрения обязан соответствовать законам и правилам платежных систем, карты которых он выпускает (эмитирует). И почти 100 процентов все карточные тарифы +/- одинаковые или в опред границах. Да мороки будет много, но и санкции банку скорее всего тоже будут не маленькие
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
Вони хочуть вкрасти всі мої гроші які є у них на рахунку в розмірі 43442.76грн
Росказую все по порядку.
Переважно всі мої надходження на картку цього банку це — продаж криптовалюти на криптобіржі Binance яка верефікована на мене! І я є власником цього акаунту
28.11.2023 року А-Банк заблокував мої рахунку для перевірки інформації про надходження на мою картку і сказав мені очікувати до 5-ти робочих днів і банк зі мною звяжетться.Звичайна перевірка нічого такого тут не було, кожен банк має право перевіряти своїх користувачів.Я повідомив банк звідки в мене йдуть зарахування і 04.12 вони мені позвонили і сказали мені скинути останні десять скріншотів ордерів з криптобіржі по останнім десяти надходженням на мою картку.Я все скинув їм в той же день.Банк прийняв мою інформацію і сказав що протягом пяти робочих днів мені зателефонують з відповідального відділу банку стосовно моєї заявки на розблокування мого рахунку.
Згодом мені перезвонили щодо моєї заявки і повідомили мені що у мене на рахунку є дві скарги по двох транзакціях, хоча попередньо банк запевнив мене що це перевірка фінансового моніторингу банку і що скарг в мене немає але через пару днів якимось дивом вони зявилися, транзакції одна місячної давності, друга двох-місячної).Мені повідомили що у мене на рахунку були дві скарги по двом транзакціям:.Одна на суму 851.04 ₴ і друга на суму 201.72 ₴
Платежі були зроблені два місяці назад з цьогож банку!
Але чому лише зараз мені повідомили про скаргу невідомо.Відправник цих двох платежів була одна особа, а саме — мій друг який переказав мені їх якщо я не помиляюся одну за те що ми пішли в кафе, а іншу за ресторан я заплатив за рахунок, а потім він мені переказав свою половину на картку.Я попросив його надіслати мені квитанції по цим двом платежам щоб я скинув їх банку для розблокування мого рахунку,(квитанції які він мені скинув міг взяти лише він, бо лише він робив платіж, більше ніхто не міг мати ці квитанції крім нього).Я скинув їх банку для перевірки інформації і мені кажуть очікувати зворотнього звязку спеціаліста з відповідального відділу на протязі 5-робочих днів по моїй заявці:
Через тиждень мені телефонують з банку і повідомляють що мені потрібно надати підтвердження по цим двом транзакціям, я сказав що я їх вже скидав мені кажуть що їх немає і щоб я скинув їх ще раз. В той же день я знову завантажую квитанції по цим платежам в телеграм месенджер підтримки банку які надавав раніше: скріншот прикріпляю
Мені повідомляють те саме що на протязі 5-робочих днів зі мною звяжеться співробітник відповідального відділу по моїй заявці розблокування акаунту!
Знову через тиждень мені телефонує оператор відповідального відділу банку який займається моєї справою і в телефонному дзвінку повідомляє що ВСІ МОЇ ГРОШІ КРАДЕНІ І НАЛЕЖАТЬ НЕ МЕНІ! Крім цього вона додатково повідомила мені що склалася така ситуація що жертвою став якись поліцейський і сказала що в мене тільки один вихід це віддати гроші їм і щоб вони повернули їх поліцейському в якого я їх вкрав. На моє запитання по яким транзакціям в мене крадені гроші, хто цей поліцейським і чому ви думаєте що ці гроші не мої оператор відповів мені цитую «Це вся інформація яку банк може вам озвучити».Це просто нонсенс, пропонує клієнту один вихід віддати крадені гроші не повідомляючи чому і кому вони будуть їх віддати.Коли я відмовився на перерахунок коштів невідомому поліцейському і взагалі не відомо як його гроші опинилися в мене, оператор мені повідомив якщо я відмовляюся віддавати їм гроші, міліція сама це зможе зробити.Я відповів їм нехай міліція зі мною звязується мені немає чого приховувати! По всім платежам на мому рахунку я мою підтвердження!
Пройшло більше двох тижнів з моменту коли мені сказали що поліція зі мною звяжеться але ніхто не звязався, в цей день мені знов звонить А-банк оператор з відповідального відділу банку по моєму питанню
І тепер найцікавіше що мені каже банк в лиці цїєї операторки цитую «Ви є учасником шахрайської схеми і кошти потрібно повернути заявнику»
Хто заявник невідомо! (Лиш те що він поліцейських)
Що за шахрайська схема невідомо!
Якщо банк виявив шахрайські схеми він мав звернутися в правоохоронні органи і повідомити про ці шахрайські схеми!
Чому банк каже що моїх грошей вистачить щоб розплатитися з заявником? Чому саме всі мої гроші чому не 40тис не 20тис, все що я незаконно превласнив збіглося з моїм балансом на картці копійка в копійку?
Яке співпадіння)
Також Оператор в телефонній розмові була повідомила мені що кіберполіція подала на мене запит (нібито заявник, нібито пішов в міліцію,і нібито вона звязалася з Абанком) Через пів години я був в відділку кіберполіції. Я підтвердив поліцейському свою особу сказав свій номер телефону і по ньому він переглягув чи були запити по мені і виявилося що нічого не було!
Крім цього всього я був у відділення А-банку і мені кажуть що мій рахунок знаходиться на перевірці і вона може йти до 180днів і перевірка полягає в тому що на моєму рахунку скарги на 851грн і 201грн.
Я їм був скинув квитанції відправника іхнього банку вони їм не підійшли якщо за місяць вони не змогли їх перевірити.Але офіційно в мене на акаунті далі перевірка цих транзакції.Тільки відповідальний відділ банку вирішує питання по скаргам і тільки вони озвучують мені як я вже казав раніше один варіант повернути всі свої гроші невідомо чому і невідомо кому
В мене є всі підтвердження доходів по кожній моїй транзакції! Банк хоче незаконно привласнити мої гроші собі видумуючи казки про шахрайські схеми, скарги на 800грн і 200грн і міфи про «заявника поліцейського» гроші якого опинилися в мене. Як? Невідомо.Факти які б підтверджували це або взагалі хоть щось вони мені не дають.
І додаток до цього.Все що я вам росказав правда і оператори які мені це говорили це оператори банку це не шахраї які дзвонять до людей і кажуть віддати всі гроші їм.Це все казали оператори банку.Вони дзвонили з номерів банку і їхні дзвінки і мої розмови з ними мені підтверджували на гарячій лінії і в відділенні казавши точну дату дзвінка і тривалість.
Щодо шахраїв мені було дзвонило одне бидло після того як я відмовився віддати всі свої гроші банку.Він мені почав дзвонити і погрожувати що він приїде до мене до дому з людьми в яких я вкрав гроші і подивиться чим я там займаюся, він казав мені транзакції які є в мене на рахунку він казав мені інформацію про мій акаунт яку знаю тільки я і банк, Банк передав мої персональні дані йому всепереч закону про банківську таємницю.
Пройшло більше двох місяців мій рахунок далі
заблокований.Якщо хтось хоче взяти і просрати всі свої гроші — ласкаво просимо в А-Банк
Вами було підписано Анкету-заяву про приєднання до Умов та правил надання банківських послуг.
Відповідно до пункту 3.3.25.1:
Опрацювання скарги (при наявності) — Банк зупиняє видаткові операції за рахунком Клієнта у випадку наявності інформації, що свідчить про можливість шахрайських дій, щодо заволодіння/спроби заволодіння грошовими коштами Клієнта. Такою інформацією може бути лист або заявка на ГЛШ Клієнта іншого Банку/Клієнта Банку про вчинення шахрайських дій та/або реєстрація в Єдиному державному реєстрі досудових розслідувань справи про
шахрайські дії відносно Клієнта. Зупинення операцій відбувається в день отримання Банком такої інформації шляхом блокування картки при наявності доступного залишку строком до 180 днів.
Ми перевіримо всі Ваші звернення до Служби підтримки Банку та приймемо міри якщо це буде необхідно.
Ми неодноразово зв'язувались з Вами та надавали рекомендації щодо вирішення Вашого питання.