Мінфін - Курси валют України

Встановити

Не лояльный банк и плохая служба поддержки

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
natashaGra 4 лютого 2024, 9:03
Столкнулась с ситуацией — кред лимита не дают. Но зато клиент просто обязан быть доволен такой ситуацией по мнению банка. Обращение в службу поддержки ясности не внесло, а только вырвало из жизни клиента почти 3.5!!! часа. Очень не нравится, что банк взял на себя право решать кто мошенник, а кто нет. Решения суда для банка не надо. Также в приложении нет уведомлений о смене в договоре, да можно на сайт зайти, но не все туда заходят. Из плюсов только пополнение карты в терминалах на каждом шагу
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 лютого 2024, 12:08
Добрий день!
Рішення щодо ліміту кредитування по кожній програмі Банку приймається індивідуально для кожного Клієнта, виходячи з багатьох факторів — це кредитне навантаження, кредитна історія, рівень доходу, наявність депозитних рахунків тощо. Ліміт кредитування постійно переглядається та може бути збільшений або зменшений з часом.
Акцентуємо Вашу увагу, що тільки у разі припинення ділових відносин з ініціативи Банку, на підставі підтверджених скарг, передбачена комісія за перерахування коштів у розмірі 30% від доступного залишку на балансі. Виконуючи Умови та правила та не порушуючи Законодавство, Ви можете бути впевнені, що у Вас не виникне блокування з подальшим закриттям рахунку з ініціативи Банку.
Актуальні умови та правила доступні кожному Клієнту на офіційному сайті Банку: https://a-bank.com.ua/terms, а також в застосунку АБанк24 Ви також можете обрати розділ «Налаштування профілю» далі «Тарифи та правила»
Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до нашої Служби підтримки та приймемо міри, якщо це буде необхідно.

Коментарі - 3

+
0
Lolik1837
Lolik1837
4 лютого 2024, 10:24
#
«Решения суда для банка не надо»

Я сам не любитель , как минимум, Абанка. Но скажите мне — неужели суд принял решение , что бы Абанк выделил вам кредитный лимит?

Не знал, что суды и таким занимаются
+
0
Недорого Отзывы
Недорого Отзывы
4 лютого 2024, 10:28
#
А он обязан кому-то свои деньги доверять? А про мошенника подробнее давай. А пополнение карт сейчас в терминалах сейчас практически у всех без комиссий
+
0
natashaGra
natashaGra
4 лютого 2024, 12:58
#
Может и не обязан, но если б вам написали тот бред, что мне 2дня подряд пишут — вы б тоже удивились. Там даже таких пунктов в договоре нет, на что они пытаются сослаться. Непрофессионализм полный
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝 / Не лояльный банк и плохая служба поддержки