Максимально безвідповідальний і ненадійний банк!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Пишу про ситуація, яка триває по сьогоднішній день. А почалось все 17 жовтня 2023 року, коли мою картку було заблоковано, та висвітилось повідомлення, що необхідно звернутись в підтримку. Не втрачаючи часу я звернулась в підтримку, де в чаті мені пояснили, що картку заблоковано внаслідок якихось скарг на 2 платежі, необхідно пояснити дані платежі та за що були отримані кошти. Я погодилась надати пояснення та документи, але замість того, щоб прийняти від мене ці дані відразу в чаті мені сказали очікувати на дзвінок від спеціаліста протягом 5 днів. Пройшло більше 5 днів і ось він довгоочікуваний дзвінок, після розмови по відеодзвінку та наданих пояснень мені нарешті дали змогу надати документи в чат, я відразу ж завантажила ці дані до чату, спеціаліст повідомив мене, що дані документи прийнято і взято в роботу. На питання скільки часу очікувати, відповідь була з вам зв’яжуться… Минула значна кількість часу, я регулярно зверталась в службу підтримки банку, перепитуючи в якому стані розгляд справи, відповідь була завжди одна і та ж сама, спостерігається черга, очікуйте. З такими очікуваннями минуло більше 2 місяців. І наприкінці грудня місяця 2023 року, я знову звернулась в чат підтримки з проханням вирішити це питання, бо вже пройшла значна кількість часу (більше 2 місяців) і мені потрібні мої кошти. Відповідь мене максимально шокувала, мені повідомили, що вам необхідно надати документи до чату. В цей момент пояснити мою злість просто не вистачить слів. Я пояснюю спеціалісту, що по відеодзвінку я вже спілкувалась раніше і надала пояснення та документи, які вже були відправлені мною до цього чату. В якості підтвердження зробила скріншот переписки за минулий період, де було надано документи і вказано, що спеціаліст їх взяв в роботу і сказав очікувати на рішення. Дуже сильно вразило відношення підтримки, не дивлячись на те, що документи було надано раніше, розмова по відеодзвінку була і було надано підтвердження того, що документи були взяті в роботу, спеціаліст повторює, надайте документи повторно… І знову я завантажила документи. Перепитую чи на цей раз ви взяли документи в роботу і скільки часу очікувати тепер знову? Відповідь була як завжди, очікуйте з вами зв’яжуться. Настав 2024р січень місяць, очікування продовжується. Періодично звертаючись до чату підтримки з проханням вирішити дане питання. Відповідь мене вже не дивує, спостерігається черга, очікуйте з вами обов’язково зв’яжуться. Декілька разів протягом січня мені знову телефонували по відеодзвінку, але можливості відповісти не було і ось вкінці січня був дзвінок який тривав 1 секунду, я навіть не встигла взяти телефон в руки, як вони просто вибили дзвінок. Просто вдумайтесь вибили дзвінок після 1 гудка, це просто шок… Я не втрачаючи часу відразу написала в підтримку, де мені повідомили, що виникли технічні труднощі, тому спеціаліст не зміг встановити з вами зв’язок. Після цих слів в чат переписки мені прислали повідомлення в якому було написано, що зв’язок встановити на вдалось, недозвін. Відразу попросила передзвонити мені я ж тут зараз, а ви дзвонили тільки що і лише 1 секунду маякнули. І знаєте якою була відповідь? Спостерігається черга, очікуйте протягом 5 днів з вами зв’яжуться… Пишу далі до чату, те що в вас виникли технічні труднощі це не моя вина, передзвоніть будь ласка, прошу. Спеціаліст чату відповів мені, що технічні труднощі не в них, а в мене і перевірте будь ласка якість вашого інтернет зв’язку. Відповідно запитую, а як я з вами тут в чаті зараз спілкуюсь, якщо в мене немає інтернет зв’язку, відповідь була очікуйте… І ось дана ситуація триває більше 3 місяців по сьогоднішній день 02.02.2024р. Ніяких відповідей, крім очікуйте і спостерігається черга немає. Як коментувати дану ситуація просто немає слів, можу лише написати одне ні в якому разі не довіряйте цьому банку ваші кошти.
Відповідь банку
Підтримка àбанку
2 лютого 2024, 20:07
Добрий день! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до нашої Служби підтримки та всю інформацію по цій ситуації, зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Для цього просимо Вас надати нам відповідь в особистих повідомленнях.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 3
Як я вас розумію, ситуація таж сама, правда я тільки на початку цієї мозготрясини… цими діями саме банк робить шахрайські дії по відношенню до клієнта !!!
Автор, вы так много воды написали , но не сказали ГЛАВНОГО — что это были за 2 платежа , за которые вам заблокировали счет?
Если это была торговля криптой — то вас заблочили абсолютно правильно . И по поводу сроков — финмониторинг может идти до 180 дней .
И если вы действительно торгаш криптой — то уже вопрос к вам- а какого вы ноете и жалуетесь на банк, если тут сугубо ваша вина?
Если это была торговля криптой — то вас заблочили абсолютно правильно . И по поводу сроков — финмониторинг может идти до 180 дней .
И если вы действительно торгаш криптой — то уже вопрос к вам- а какого вы ноете и жалуетесь на банк, если тут сугубо ваша вина?
- +
- 0
- natashaGra
- 3 лютого 2024, 19:00
- #
Тут ещё прикол от банка — за не лояльное отношение к банку могут ограничить пользование услугами. Типа за услугами у них очередь есть. Как-то не видела
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |