Блокують кошти та вимагають незрозумілих виписок
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
Абанк известный своими «мутками». Он еще внагляк попробует отобрать у вас 30% ваших средств
Давайте розберемо все по логіці:
1. Про блокування немає ніяких повідомлень, при тому що я відкривав депозит і повідомлень про його не відкриття не було, а дізнався я лише побачивши помилку поповнення в додатку Монобанку.
2. За попередні місяці були завершені депозити в вашому банку та зняті кошти у сумі в декілька разів більше поповнення, на яке ви посилаєтесь як незрозуміле для вас.
3. Виключна логіка: є сума на рахунках яка знята, і зроблено поповнення в рази менше, тобто якщо знято, умовно 3х, та поповнено пізніше х, то які питання взагалі?
4. По ітогу багато часу витрачено на спілкування з підтримкою, де незрозумілі вимоги підтверджень, виписок з інших банків, довідок тощо
5. На наступний день в телеграмі у підтримці запит від підтримку по уточненням ситуації де дублюю інфо, та мною скинуто скріни цих депо та зняття, що безпосередньо є у банку і блокування знято
6. Але питання, що я витратив нерви та час на всі зʼясування, при цьому якби не робив платіж з Монобанку, то взагалі не дізнався би про блокування, втратив на курсі долару.
7. Від банку «приносимо вибачення за зручності». Питання, можна також використати кредитний ліміт та не поповнювати, а потім також принести вибачення та не мати штрафів?
Окремо вітання Minfin — вам достатньо опису всієї ситуації, щоб зараховувати відгук, а не вимагати написання відгуків у форматі романів?
1. Про блокування немає ніяких повідомлень, при тому що я відкривав депозит і повідомлень про його не відкриття не було, а дізнався я лише побачивши помилку поповнення в додатку Монобанку.
2. За попередні місяці були завершені депозити в вашому банку та зняті кошти у сумі в декілька разів більше поповнення, на яке ви посилаєтесь як незрозуміле для вас.
3. Виключна логіка: є сума на рахунках яка знята, і зроблено поповнення в рази менше, тобто якщо знято, умовно 3х, та поповнено пізніше х, то які питання взагалі?
4. По ітогу багато часу витрачено на спілкування з підтримкою, де незрозумілі вимоги підтверджень, виписок з інших банків, довідок тощо
5. На наступний день в телеграмі у підтримці запит від підтримку по уточненням ситуації де дублюю інфо, та мною скинуто скріни цих депо та зняття, що безпосередньо є у банку і блокування знято
6. Але питання, що я витратив нерви та час на всі зʼясування, при цьому якби не робив платіж з Монобанку, то взагалі не дізнався би про блокування, втратив на курсі долару.
7. Від банку «приносимо вибачення за зручності». Питання, можна також використати кредитний ліміт та не поповнювати, а потім також принести вибачення та не мати штрафів?
Окремо вітання Minfin — вам достатньо опису всієї ситуації, щоб зараховувати відгук, а не вимагати написання відгуків у форматі романів?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
Вже взяли питання на контроль та передали на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом повідомимо Вас.