Заблоковано нещодавно відкритий рахунок/картку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49.2 | 50 |
| USD | 42 | 42.6 |
| Всі курси банку | ||
І вже за 2 тижні мені спочатку обмежили рахунок на можливість поповнення (мотивувавши це тим що я зробив поповнень сумарно на 165000 грн, а в мене нібито якийсь особливий індивідуальний ліміт на 150000 грн — але я про нього й гадки не мав) — а тепер і взагалі заблокували повністю разом з моїми особистими коштами!
26.12.2023 я зробив заявку на разблокування, надав всі відповіді на всі питання, протягом доби обіцяли вирішити проблему та надати зворотній звʼязок — але тиша… 28.12.2023 я повторно звертаюсь у техпідтримку, знов обіцяють протягом доби вирішити питання — і знов тиша…
Звертаюсь у третій раз у техпідтримку 2.01.2024 — «Ваша заявка закрита. Ви не надали відповіді на питання від банку» Я надав скріни переписок з техпідтримкою та багаторазових відповідей на питання банку — «вибачте, помилка»
Надав в надцятий раз знову усі відповіді, усі скріни — знов чую рівно ту ж саму байку про «одну добу»
По факту банк просто морочить голову та відповідає шаблонами — відчуття що в техпідтримці або боти сидять або папуги. Сподіваюсь що хоч з допомогою MinFin вдасться нарешті вирішити питання!
Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні, ми зробимо все можливе для скорішої перевірки та за результатом повідомимо Вас.