Мінфін - Курси валют України

Встановити

Заблоковано нещодавно відкритий рахунок/картку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
DeeMON4ik 2 січня 2024, 15:51
Вітаю! Лише у середині грудня оформив картку у «А-Банку», та одразу почав нею користуватись.
І вже за 2 тижні мені спочатку обмежили рахунок на можливість поповнення (мотивувавши це тим що я зробив поповнень сумарно на 165000 грн, а в мене нібито якийсь особливий індивідуальний ліміт на 150000 грн — але я про нього й гадки не мав) — а тепер і взагалі заблокували повністю разом з моїми особистими коштами!

26.12.2023 я зробив заявку на разблокування, надав всі відповіді на всі питання, протягом доби обіцяли вирішити проблему та надати зворотній звʼязок — але тиша… 28.12.2023 я повторно звертаюсь у техпідтримку, знов обіцяють протягом доби вирішити питання — і знов тиша…
Звертаюсь у третій раз у техпідтримку 2.01.2024 — «Ваша заявка закрита. Ви не надали відповіді на питання від банку» Я надав скріни переписок з техпідтримкою та багаторазових відповідей на питання банку — «вибачте, помилка»
Надав в надцятий раз знову усі відповіді, усі скріни — знов чую рівно ту ж саму байку про «одну добу»

По факту банк просто морочить голову та відповідає шаблонами — відчуття що в техпідтримці або боти сидять або папуги. Сподіваюсь що хоч з допомогою MinFin вдасться нарешті вирішити питання!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 2 січня 2024, 16:50
Добрий день! Банк діє згідно ст. 7, 11 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», тому змушений запитувати необхідні документи та аналізувати фінансові операції Клієнтів з метою виявлення фінансових операцій фінансового стану та/або змісту діяльності Клієнта. Будь-які фінансові операції можуть потребувати підтвердження джерела походження коштів. Обов'язково перевіримо Ваші звернення до Служби підтримки.
Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні, ми зробимо все можливе для скорішої перевірки та за результатом повідомимо Вас.

Коментарі - 13

+
+1
natashaGra
natashaGra
2 січня 2024, 15:54
#
Читайте отзывы о банке ниже — блок за все что угодно может быть. А потом минус 30 процентов ваших средств. Нашли в какой банк деньги переводить
+
0
DeeMON4ik
DeeMON4ik
2 січня 2024, 15:57
#
Судя по народному рейтингу банка здесь же на MinFin.com.ua — так это прям лучший банк! Видимо лучший из худших… Про 30% - спасибо за информацию! Техподдержка естественно скромно умолчала про этот момент :)
+
0
rusgl
rusgl
2 січня 2024, 16:05
#
>> Техподдержка естественно скромно умолчала про этот момент
Т. е. договора Вы принципиально не читаете?
+
+15
DeeMON4ik
DeeMON4ik
2 січня 2024, 16:23
#
Можно и так сказать. Никак не рассчитывал что из-за полностью легального использования средств в относительно небольших объёмах нужно вникать в тонкости договора на случай его прекращения. Поэтому и не видел необходимости читать детально договор — но видимо ошибался…
+
+1
natashaGra
natashaGra
2 січня 2024, 16:06
#
Лучший это точно не про а-банк. Держать личные средства в этом банке очень опасно
+
+15
DeeMON4ik
DeeMON4ik
2 січня 2024, 17:09
#
Відповідь для А-Банку — так чому ж тоді банк отримавши від мене всі відповіді на всі питання з 26.12.2023 та по сьогодні включно нічого не зробив? При тому що регламент опрацювання заявки складає 1 добу.
Більш того — як виявилось що заявка була автоматично закрита без мого відому, а картка повністю заблокована (до кінця грудня була обмежена лише можливість поповнення, а з січня повністю заблокували всі можливі операції заморозивши мої власні кошти).
І якщо б я сам не звернувся у техпідтримку — я б і не знав що заявку закрили через те що нібито я не надав відповіді на питання банку (а насправді просто якийсь новачок-співпрацівник техпідтримки не прікріпив інформацію від мене до заявки). Імʼя та ID-номер співробітників техпідримки хто халатно виконував свої обовʼязки називати відмовились, відповідати на деякі питання теж, картка заблокована…
+
+1
natashaGra
natashaGra
2 січня 2024, 17:49
#
Попросите официальную бумагу с причиной отказа. Если вы не террорист, можно будет подать в суд. К сожалению банк очень заигрался в суд и прокуратуру
+
+15
DeeMON4ik
DeeMON4ik
2 січня 2024, 18:00
#
Так они не отказали вроде как, просто каждый день «завтра разблокируем». Но по факту то я не могу пользоваться картой и средствами на ней! Уже б сказали что отказывают в обслуживании и дальнейшем сотрудничестве — но нет же, «завтра разблокируем»… И так по кругу, почти каждый день нужно самому писать в техподдержку и заново каждому новому оператору всё объяснять, а то у них истории переписки с клиентами якобы нет
+
+1
natashaGra
natashaGra
2 січня 2024, 18:14
#
Напишите ещё в соцсетях на страницах этого банка, к сожалению там скрины не добавить. Но админ на такие сообщения должен среагировать
+
+1
natashaGra
natashaGra
2 січня 2024, 18:48
#
Насчёт истории переписки банк приврал. На других сайтах отзывов банк пишет, что все разговоры пишутся и чаты сохраняются
+
+15
DeeMON4ik
DeeMON4ik
3 січня 2024, 10:22
#
Менше доби після того як зробив відгук тут на MinFin — та проблема вирішена, картку розблокували! А техпідтримка за 10 днів нічого не зробила! Ні, зробила — закрила мою заявку без мого відому та не на мою користь 👍
+
+1
SergeyNina
SergeyNina
4 січня 2024, 18:05
#
Вас поставили в очередь. Это сайт решает эту проблему. Банк молодец.
+
+1
natashaGra
natashaGra
3 січня 2024, 19:52
#
Зная банк вопрос надолго ли разблокировали?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝 / Заблоковано нещодавно відкритий рахунок/картку