Банку начхати на клієнтів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
- +
- +15
- Qwerty1999
- 2 грудня 2023, 17:23
- #
Неужели дропом подрабатываете…
- +
- 0
- Віола Гончарук
- 2 грудня 2023, 17:36
- #
Ні
Автор, теперь главное, что бы не конфисковали 30% всех ваших личных средств.
А- банк почему-то вообразил, что ему дали право отбирать деньги у людей
А- банк почему-то вообразил, что ему дали право отбирать деньги у людей
- +
- +15
- Валерка Котовский
- 2 грудня 2023, 18:08
- #
Это нормальная практика, вы продали крипту 3му лицу, он оказался мошенник взломавший счёт какого нить пенсионера в ощад банке.
При приёме платежей от 3х лиц, для безопасности требуйте: фото банк карты (физической) или документы отправителя загран, паспорт, или ид карту.
А так вы и правила биржи нарушили, и доказательства что счет не взломан у вас так же нет, а были бы хотяб фото банк карты это уже для банка что владелец передал свой счет 3му лицу и ему было бы отказано в обслуживании в банке)
Но чаще всего мошенники отказываются прислать фото так как у них доков или карты быть не могёт)
Сам тоже по незнанию нахватался грязи с ощад банка, только я торговал ОЩАД ОЩАД и официально банк дал бумагу что я превысил лимит оборота) но в отделении они сказали что я числюсь как мошенник у них в системе, 5 мес+ ожиданий потом начал жаловатся в главное отделение ощад в фейс буке, менеджер позвонил в местный фин мон а оказ они вообще забили болт на моё дело и никто ничего не решал, ну и просто разорвали договор и вывели на приват.
При приёме платежей от 3х лиц, для безопасности требуйте: фото банк карты (физической) или документы отправителя загран, паспорт, или ид карту.
А так вы и правила биржи нарушили, и доказательства что счет не взломан у вас так же нет, а были бы хотяб фото банк карты это уже для банка что владелец передал свой счет 3му лицу и ему было бы отказано в обслуживании в банке)
Но чаще всего мошенники отказываются прислать фото так как у них доков или карты быть не могёт)
Сам тоже по незнанию нахватался грязи с ощад банка, только я торговал ОЩАД ОЩАД и официально банк дал бумагу что я превысил лимит оборота) но в отделении они сказали что я числюсь как мошенник у них в системе, 5 мес+ ожиданий потом начал жаловатся в главное отделение ощад в фейс буке, менеджер позвонил в местный фин мон а оказ они вообще забили болт на моё дело и никто ничего не решал, ну и просто разорвали договор и вывели на приват.
- +
- 0
- Валерка Котовский
- 2 грудня 2023, 18:55
- #
А вообще знакомые торгуют безопасно, с, А банком до 100к вопросов нет, если не словишь грязи на счёт или мелочи не будешь гонять по счёту по 10 операций в день
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.7 | 44.7 |
USD | 41.1 | 41.8 |
Всі курси банку |
Деякі платежі дійсно можуть вимагати додаткової перевірки та це може спричинити тимчасове блокування картки. Відповідно до Умов і Правил Банку, пункт 3.3.18., максимальний строк блокування може бути до 180 днів: «Призупинити на строк до 180 днів видаткові операції по Платіжній картці Клієнта, операції за якою потрапили на перевірку через сумніви у Банку щодо використання Клієнтом Платіжної картки (сумніви Банку можуть бути пов`язані, втому числі з імовірною передачею Клієнтом Платіжної картки/ її реквізитів / доступу до Мобільного додатку третім особам тощо): https://conditions-and-rules.a-bank.com.ua/main/view-content-340/?lang=uk.
Наші Спеціалісти вже зв'язалися з Вами та надали інформацію по Вашому питанню. Закрити рахунки до врегулювання питання відсутня можливість. Просимо очікувати результат перевірки, за результатом з Вами зв'яжуться.
Також ми перевірили всі Ваші звернення в підтримку, всі фахівці з якими Ви спілкувались мали намір лише розібратись та допомогти у Вашій ситуації, хамства з боку Співробітників підтримки не було. Приносимо вибачення, якщо ця ситуація викликала негативні емоції.