Мінфін - Курси валют України

Встановити

Людина подала скаргу на поверення коштів, хоча крипту отримала. Біржа просить надати лист зі скаргою. А пумб банк не може надати скаргу у вигляді повідомлення чи листа і я не можу довести підтримці біржі, що покупець шахрай. Я зрозуміло Вам пояснила?

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
Khomariia 30 листопада 2023, 20:19
Співробітниця А-банк по телефону сказала що на мене була скарга!!! Я вже майже два роки займаюсь P2P торгівлею на біржі BINANCE. І до цього все було добре. Але 21.11 мені як завжди перерахували кошти я підтвердила ордер, BINANCE автоматично перерахував цифровий доллар тому покупцеві, все як завжди! Але з’явилось одне величезне «АЛЕ» Той покупець виявився ШАХРАЄМ і після отримання цифрового долару він тихесенько кинув скаргу на мою картку і мою картку без розбору 23.11ЗАБЛОКУВАЛИ! Я просто в шоці. Ось так просто будь хто з ШАХРАЇВ може кинути скаргу і вашу картку відразу БЛОКУЮТЬ! Я надала всі відповідні скріншоти з біржі BINANCE! За останній місяць по, А-банку! Також скинула скріншоти з підтвердженням що даний ШАХРАЙ отримав від мене цифровий доллар! Також скинув скріншоти з відгуками про цього ШАХРАЯ як виявилось він робить це вже не в перший раз! В телеграмм підтримці А-банк написали чекати 5 днів, пройшло вже 7 днів.Але чому я маю чекати? Я стала жертвою ШАХРАЯ і я ще маю чекати!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 1 грудня 2023, 11:57
Добрий день! Нам шкода, що у Вас виникла така думка про наш Банк. Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Ми раді розібратись у ситуації детальніше та допомогти Вам. Вже взяли питання на контроль та передали на пришвидшення. Зробимо все можливе для скорішого вирішення. За результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.

Коментарі - 1

+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
1 грудня 2023, 11:15
#
Скорее всего, вы приняли деньги от мошенника который взломал банк аккаунт жертвы, и именно жертва подала на вас скаргу.
Всегда при приёме оплаты от 3го лица требовать: фото банк карты, фото документов отправителя, у мошенника взломавшего счет их быть не может, а если они есть то автоматически попадут так же под статью мошенник, предоставив банку доказательства что было взаимодействие с данным челом и он скинул доки, банк разорвёт с тем клиентом отношения, а так ты в попе, доказать не сможешь, так как были нарушены правила биржи приём от 3го лица.
Да система защиты дырявая и надо бдить самим…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.3
USD 41.7 42.4
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.5 44.3
USD 41.7 42.4
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝 / Людина подала скаргу на поверення коштів, хоча крипту отримала. Біржа просить надати лист зі скаргою. А пумб банк не може надати скаргу у вигляді повідомлення чи листа і я не можу довести підтримці біржі, що покупець шахрай. Я зрозуміло Вам пояснила?