Банк не може бути рекомендований як надійний фінансовий партнер
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 8
Все плюсы, А банка, если даже они и есть, перечеркиваются одним , но веским минусом — А банк , единственный крупный банк Украины, который присвоил себе функции суда и конфисковывает у своих клиентов 30% их личных средств.
Сперва он блокирует счета своих клиентов , потом разрывает их обслуживание и отбирает эти 30% их личных средств .
Так, что очень опасно открывать какие либо депозиты в, А банке, получать там зарплаты и пенсии , держать личные средства- в любой момент, А банк может присвоить ваши деньги.
Вывод — в, А банке безопасно пользоваться ТОЛЬКО кредитными средствами из лимита самого банк.
П. С. Но самое интересное, что деньги у клиента, который якобы нарушил законодательство и правила, банк забирает СЕБЕ, а не отдает государству
Сперва он блокирует счета своих клиентов , потом разрывает их обслуживание и отбирает эти 30% их личных средств .
Так, что очень опасно открывать какие либо депозиты в, А банке, получать там зарплаты и пенсии , держать личные средства- в любой момент, А банк может присвоить ваши деньги.
Вывод — в, А банке безопасно пользоваться ТОЛЬКО кредитными средствами из лимита самого банк.
П. С. Но самое интересное, что деньги у клиента, который якобы нарушил законодательство и правила, банк забирает СЕБЕ, а не отдает государству
Я не розумію, що ніхто до суду не звертається за 30%?
- +
- +20
- Fantomas2020
- 15 листопада 2023, 11:40
- #
Чтобы обращаться в суд, нужно быть уверенным, что его можно выиграть у банка. Открывая счёт в банке, клиент по умолчанию соглашается с условиями обслуживания, в том числе и на «комиссию» 30%. Что мешает банку установить комиссию 100% вместо 30%?
Поедьте на строительные рынки — то что продают в епицентре можете купить там дешевле и даже существеннее. Я герметики вообще на треть дешевле взял с норм сроком годности в местном магазе
Доброго вечора. Враховуючи те, що ваша відповідь є звичайною відпискою з завчасно заготовлених шаблонів і недолугої реклами, сприймаю це як неповагу до мене особисто і незацікавленість у клієнтах взагалі.
До своїх фінансових зобов’язань ставлюсь в край відповідально, а банк, скасувавши свої пропозиції, вніс в мої плани непередбачені строки повернення боргу. Ваша фінансова установа могла, принаймі, усвідомити наслідки цієї дії і спробувати виправити. Така реакція могла б визвати моє розуміння, адже показник виправлення помилки набагато важливіший ніж показник вірогідності помилки. Але ви не демонструєте бажання виправляти, а номінальної відповіді достатньо і одної.
Пройшло два місяці після подій, описаних мною у відзиві.
В листопаді я сумлінно виконував зобов’язання перед банком. Виплачував розстрочки (близько 7 тисяч) і в кінці місяця вивів картку у льотний період (зобов'язання за жовтень біля 23 тисяч).
Потроху неадекватні дії банку забувались, я почав знову використовувати картку для оплати в продуктових магазинах. Витратив меньше 4 тисяч з 24 тисяч ліміту.
Щоб не залишати погашення боргів на кінець року вирішив зробити це вчора. Достроково погасив платіж по розстрочці (загальні за місяць таки залишилось біля 7 тисяч) та достроково вивів у льотний період кредитну картку, 2+ тисячі.
За передчасне погашення А-банк віддячив повторним зниженням ліміту на доступну суму, зрізав біля 20 тисяч.
Напевно банк таким чином повідомляє, що йому не цікаві клієнти, що вчасно чи и перед вчасно виконують свої фінансові зобов’язання.
При чому нічого подібного в поведінці банку раніше не було виявлено. Я співпрацюю вже давно, до війни ліміт був 50 тисяч, але майже не використовувався за відсутності цікавих програм. Після війни мінімальний ліміт був 5 тисяч.
В цій ситуації я навіть перевірив свій кредитний рейтинг на УБКІ - високий, 474.
За період знижень кредитного ліміту А-банком відбувались наступні фінансові події:
Закриття непотрібної кредитної картки з лімітом іншого банку;
Закриття договору розстрочки в моно;
Отримання валютного депозиту в А-банку;
Підвищення кредитного ліміту по ініціати
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
Вирішив скористатися розстрочками, бо планував невеличкий ремонт в квартирі. Таким чином було на куплено товарів більше чим на 40,000 грн, ці витрати були переведені в розстрочку. Після цього були також здійснені витрати в тому ж епіцентрі на суму близько 23000 грн які не були переведені в розстрочку. За умовами переводити в розстрочку можна через 14 днів, тому планував перевести пізніше щоб платежі не попадали на одну і ту саму дату, щоб таким чином знизити кредитне навантаження.
А через деякий час банк став поводити себе неадекватно. Спершу було анульовано кредит на розстрочку, а через деякий час було знижено кредит кредитній картці на доступний залишок.
Моє невдоволення від роботи банку складається з того, я не можу більше розглядати А-банк як надійного фінансового партнера. Вважаю що банк повинен встановлювати ліміти такі, які він вважає не ризиковими для клієнта. Тоді не буде негативних моментів від співпраці. Адже якби я не розраховував перевести свої витрати в розстрочку, то я б не робив їх в тому ж самому місяці або зробив би їх з картки іншого, більш адекватного банку.
В прошлом місяці я вже здійснював погашення по розстрочкам, також було відкрито у банку нерозривний депозит на 50 тисяч. Але банк знову знизив кредитний ліміт на суму доступного залишку, близько 7000 грн які було внесено для зберігання пільгового періоду.
Маю ідеальну кредитну історію, кр 450, без прострочек, сумнівні операції відсутні.
В принципі, до цього інциденту до банку претензій не було. Була видна позитивна динаміка розвитку додатку та нових послуг. До обслуговування у відділеннях жодних претензій.
На даний момент ні повернення, ні збереження наявних лімітів мене не цікавить абсолютно. Картки Вигода та АТБ, які я використовував, відкриті мною вже в інших банках.
Відзив написаний для інформування користувачів кредитних послуг для можливості надійного планування своїх витрат і прискіпливий вибір фінансового партнеру.
Окремо хочемо звернути, що картка «Вигода» — безкоштовна в оформленні та обслуговуванні, а ще має суттєві переваги та для власних коштів:
— Кешбек «Вигода», 1% кешбеку гривнями за всі покупки;
— Бали «Вигода», 1% балами за будь-які покупки в Епіцентрі та Новій Лінії (можна перевірити в А24, в меню кешбек «Вигода»).
Ми будемо раді детально перевірити ситуацію з Вашим лімітом. Просимо надати нам відповідь в особистому повідомленні.