Помилковий кредит
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
Тобто, ми повинні тратити час, гроші і нерви на те, аби вирішити проблему, яка була створена банком
хотів би зауважити: проблема створена попереднім власником телефону, а не банком.
Звичайного багаторазового усного пояснення їм не вистачає
Уявіть що ви позичили сусіду Васі гроші, а потім він вам не помертає їх бо змінив ім'я на Ібрагім и каже що ви ж позичали гроші Васі ось його і шукайте. Банк знати не знає чи дійсно номером володіє інша особа, чи це просто хитрий клієнт віддам його комусь. А оскільки саме цей номер був закріплений за клієнтом і з великою вирогідністю зафиксований в договорі то банк має право дзвонити і нагадувати про борг.
бо вирішення такої простої задачі вимагає докладання непотрібних зусиль з нашої сторони.
так проблема/задача ж все одно залишається
хотів би зауважити: проблема створена попереднім власником телефону, а не банком.
Звичайного багаторазового усного пояснення їм не вистачає
Уявіть що ви позичили сусіду Васі гроші, а потім він вам не помертає їх бо змінив ім'я на Ібрагім и каже що ви ж позичали гроші Васі ось його і шукайте. Банк знати не знає чи дійсно номером володіє інша особа, чи це просто хитрий клієнт віддам його комусь. А оскільки саме цей номер був закріплений за клієнтом і з великою вирогідністю зафиксований в договорі то банк має право дзвонити і нагадувати про борг.
бо вирішення такої простої задачі вимагає докладання непотрібних зусиль з нашої сторони.
так проблема/задача ж все одно залишається
Але, по цій же логіці, навіщо потрібне пряме звернення дружини в банк, якщо, наприклад, то й же Вася скаже своїй подрузі, Василині: на, візьми мою сімку, скажеш, що ти купила нову і тобі надзвонюють, надоїдають з кредитами, що хочеш номер в базі видалити. В нас же не має привязки номеру телефону до паспортних даних.
В сумі, працівники банку в відділенні, так само будуть вірити «на слово» Василині, оскільки вона все рівно не зможе доказати, що це саме її номер, а не Васьовий, навіть в відділенні банку.
Тобто, під час дзвінку без доказів вони не вірять, а в відділенні без доказів — повірять?
В сумі, працівники банку в відділенні, так само будуть вірити «на слово» Василині, оскільки вона все рівно не зможе доказати, що це саме її номер, а не Васьовий, навіть в відділенні банку.
Тобто, під час дзвінку без доказів вони не вірять, а в відділенні без доказів — повірять?
навіщо потрібне пряме звернення дружини в банк, якщо, наприклад, то й же Вася скаже своїй подрузі, Василині: на, візьми мою сімку, скажеш, що ти купила нову і тобі надзвонюють, надоїдають з кредитами, що хочеш номер в базі видалити. В нас же не має привязки номеру телефону до паспортних даних.
у банка буде зафіксовано що до нього зверталась Василина та заявила що тепер вона володіє цим номером
банку буде цього достатньо для того щоб викреслити номер з даних клієнта
те що Василина збрехала — це вже справа окрема
банк не може викреслити номер лише тому що під час дзвінка якась людина яка зняла трубку сказала що «Васі тут немає, я Василина і ніякого Васю не знаю»
це більше пов’язано з бюрократією чи точніше процедурами яки є у банка, ніж з бажанням надокучати якимось невідомим людям
я цілком розумію невдоволення ситуацією, але нажаль немає (принаймі я не бачу) рішення щоб віддалено підтвердити банку що номер тепер не належить Васі - мобільні оператори могли б зробити це наприклад надаючи анонімку інформація про дату активації номера, але чомусь не поспішають
у банка буде зафіксовано що до нього зверталась Василина та заявила що тепер вона володіє цим номером
банку буде цього достатньо для того щоб викреслити номер з даних клієнта
те що Василина збрехала — це вже справа окрема
банк не може викреслити номер лише тому що під час дзвінка якась людина яка зняла трубку сказала що «Васі тут немає, я Василина і ніякого Васю не знаю»
це більше пов’язано з бюрократією чи точніше процедурами яки є у банка, ніж з бажанням надокучати якимось невідомим людям
я цілком розумію невдоволення ситуацією, але нажаль немає (принаймі я не бачу) рішення щоб віддалено підтвердити банку що номер тепер не належить Васі - мобільні оператори могли б зробити це наприклад надаючи анонімку інформація про дату активації номера, але чомусь не поспішають
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42.8 | 43.85 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
Пояснювалось це все операторам під час дзвінків і в онлайн-переписці. Наполягають, аби прийти в відділення банку, щоб розібратись з проблемою, яке знаходиться в 40 км від нашого місця проживання. Тобто, ми повинні тратити час, гроші і нерви на те, аби вирішити проблему, яка була створена банком, при цьому не маючи нічого спільного з ним. Звичайного багаторазового усного пояснення їм не вистачає, вже і говорились ПІБ дружини, надавались дані про дату реєстрації нового номеру телефона, щоб можна було співпідставити, коли був взятий кредит і коли дружина почала номером користуватись. Все без толку.
Раніше був користувачем банку особисто, але не раз від друзів і знайомих чув погані відгуки про нього, тому ще рік назад вирішив закрити рахунок, про що тепер тільки радію, оскільки впевнений, що теж мав би видумані проблеми з ним.
Особисто ні я, ні дружина ніколи в майбутньому не будемо користуватись цим банком, бо вирішення такої простої задачі вимагає докладання непотрібних зусиль з нашої сторони.
Якщо номер телефону вже не належить нашому Клієнту, ми будемо раді допомогти Вам допомогти та виключити даний номер з телефонних дзвінків щодо заборгованості. Просимо Вас надати нам номер телефону, на який надходять дзвінки, в особистому повідомлені.