Мінфін - Курси валют України

Встановити

Повернення помилково списаних коштів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
sattva108 4 листопада 2023, 15:08
Щира вдячність операторам служби підтримки та працівникам інших служб (на жаль, не знаю імен, аби подякувати персонально), причетним до вирішення моєї проблеми (заявка № 1530559 від 05.10.2023), за увагу та позитивний результат — успішне з’ясування всіх обставин, а головне — повернення коштів на рахунок.
Історія така. Під час знімання готівки через банокомат ПриватБанку (як тепер зрозуміло, не зовсім справний) довелося робити це в кілька спроб і на різні суми, в результаті чого кошти нарешті були отримані. Але пізніше прийшло повідомлення, що з рахунку було списано не одну, а дві суми — як по реальній транзакції, так і за попередньою, невдалою, за якою готівка отримана не була. Позаяк ішлося не про десятки, чи сотні, а про тисячі — того ж дня звернувся у службу підтримки.
Так, на з’ясовування і виправлення технічної помилки у банка пішов майже місяць (у межах правил — до 50 днів), але я поставився до цього спокійно, розуміючи, що, по-перше, не я один такий зі своєю проблемою, а по-друге, на це потрібен час.
Результат був тим більш приємним і почасти несподіваним, що сподівання, чесно кажучи, були не вельми високими.
Тож, ще раз із приємністю висловлюю вдячність А-банку в цілому й конкретним його працівникам, котрі займалися вирішенням мого питання. Окрема подяка операторам служби підтримки — за чемність, уважність і терплячість.

PS. Почитав відгуки. Статистично переважають негативні, що не дивує — негативний досвід запам’ятовується краще, а позитивний сприймається як належне (за що дякувати, це ж їхня робота).
Пригадав і свій негативний досвід років зо п’ять тому, — коли після неоноразових звернень питання так і не було вирішене, — після якого навіть мав намір поміняти цей банк на інший, але… так і не поміняв.
Отже, все непросто…
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 4 листопада 2023, 16:11
Добрий день!
Дуже вдячні вам за розгорнутий відгук! Для нас дуже важливий зворотний зв'язок від наших Клієнтів.
Ми приносимо Вам вибачення за негативний досвід у минулому. Та дякуємо Вам за високу оцінку роботи наших Співробітників.
Щодня ми працюємо над покращенням. Сподіваємось, що обслуговування в нашому Банку буде приносити Вам тільки позитивні емоції. Дякуємо, що Ви з нами! 💚

Коментарі - 2

+
+30
Lolik1837
Lolik1837
4 листопада 2023, 15:51
#
Для меня, А банк перестал существовать с тех пор как я узнал , что это единственный банк страны, который присвоил себе функции суда и конфисковывает у своих клиентов 30% их личных средств.
+
0
natashaGra
natashaGra
4 листопада 2023, 16:23
#
И в документах по обслуживанию клиентов не прописана ни данная процедура, ни критерии по которым можно отнести операцию к таким, к которым может быть применен п. 3.3.20. В наличии нарушение действующего законодательства — т.к. ужесточать требования НБУ к клиентам банкам запрещено. В перспективе коллективная жалоба в НБУ и возможно в полицию
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 42.8 43.85
USD 41.2 41.7
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк 💰 / Відгуки про абанку 📝 / Повернення помилково списаних коштів