Здивування некомпетентністю деяких співробітників банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
Велкою ту юкрейн)
- +
- 0
- Степан Багінський
- 25 жовтня 2023, 13:48
- #
???
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 45 | 45.9 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
Стосується замовлення пластикових карт з отриманням за кордоном через чат Telegram і також через додаток до різних рахунків: кредитного, депозитного, валютного.
На сьогоднішній не простий час, коли більше семи мільйонів громадян України вимушені шукати притулок за кордоном вже більше 15 місяців це питання дуже актуальне.
Як би можливо було ставити для різних відповідей кількість зірок то в одному було б П’ЯТЬ зірок. а в іншому НУЛЬ зірок. Хоча це стосується одного питання яке вирішувалось з 20 жовтня 2023 р. 13:53 до 24 жовтня 2023р. 15:05.Тобто 4 (ЧОТИРИ) ДОБИ і 1 (ОДНА) ГОДИНА, або 97 (ДЕВ'ЯНОСТО СІМ) годин, або 5820. (П'ЯТЬ ТИСЯЧ ВІСІМСОТ ДВАДЦЯТЬ ХВИЛИН).
Паралельно зі зверненням було аналогічне звернення в двох інших банках України. В одному із них ця процедура від першого дзвінка з консультацією на Call center (Кол- центр) і закінчення замовлення в додатку зайняла приблизно до 90 хвилин. А в іншому всього 25хвилин, в кінці останньої я отримав номер відстеження почтового оператора.
Тепер самі рахуйте різницю в часі.
Все-таки почнем що вплинуло на мою оцінку 4 зірки.
Ситуацію в кінці епопеї виправила оператор Ірина (SIP-номер 87745) 24 жовтня в 14:16. Я був вражений її компетентністю і знанням продукту. Тому і запитав її номер щоб відзначити її терпіння, професіоналізм і високий рівень бажання виконати правильно роботу і допомогти в складній ситуації клієнту над яким знущались ЧОТИРИ ДОБИ, якого емоції вже «зашкалювали». Ще раз дякую Ірині. Побільше б таких працівників. Описувати ЇЇ роботу не буду. Керівництво якщо захоче прослухає розмови. … Ставлю П’ЯТЬ зірок.
Хоча дзвінок який я зробив перед тим як з'єднали мене з Іриною був з іншою співробітницею банку. Так я не витримав і з тяжкими словами поклав трубку, бо настільки не уважна була до моїх запитань. Вперто не хотіла відповідати на прямі запитання, або є не компетентною і не професійною.
Для справедливості потрібно відзначити ще одного працівника з Кол-центру. Нажаль я не запам’ятав ім'я. Телефонна розмова почалась 20 жовтня 2023р в 19:49. Працівник спробував мені допомогти. Передзвонював мені не одноразово, навіть за моїм проханням на інший номер в зв’язку з перебуванням мене в роумінгу. Він продовжив це робити на слідуючий день. Бо питання ніяк не вирішувалось. Я також вдячний йому за намагання допомогти і виправити ситуацію. Але в результаті на жаль як потім вияснилось що по вині інших НЕ КОМПЕТЕНТНИХ працівників питання знову почало «буксувати»
Тепер поясню чому я поставлю всім іншим НУЛЬ зірок.
На сайті Абанку відсутня інформація про правила випуску або пере випуску і відправлення карток за кордон. Тобто які відправляють, які не відправляють. В якій послідовності. Як правильно заповнити замовлення через чат Telegram або чат Viber.
Працівники банку в чаті відповідають з запізненням навіть по декілька годин. Абсолютно не знають продукт банку стосовно відправки за кордон карток. І постійно надають абсолютно різні відповіді на одне і теж запитання. Так і ще і не правильні відповіді. Роблять помилки при виконанні замовлення. Мені знадобилось більше двох днів щоб заставити правильно вказали закордонну адресу отримувача яку я надав. Вперто не хотіли цього робити. Видумували свою адресу. На що я їм ДВАІ ДОБИ пояснював що картки відправляться (вибачте за ворожу мову) по адресу «НА дєрєвню дєдушкє». Постійно перепитували одні і тіж питання, присилали рекламні повідомлення в чаті. Я стомився десяток разів повторювати одне і теж саме. Дуже не уважні і не компетентні Для чого ці чати???
ЗА ЦЕ СТАВЛЮ БАНКУ «НУЛЬ» зірок.