Жахливе обслуговування
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.7 | 49.4 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Всі курси банку | ||
Стосовно ситуації саме з доларом, відкривати депозит, щоб зняти через 3 місяці за 37.5 немає сенсу, бо в обмінниках 37.3 і можна попросити обрати свіжіщі.(користувався банком, бо була гарантія, що можу забрати всі новими купюрами за проханням).
Стосовно всього іншого — хіханєк, спам з послугами на телефон, нав’язування послуг при візитах, навіть якщо просто стоїш у касу — це непрофесійно.
Гадав, приват банк один з найгірших але ні, є й отакі «цікавіші».
Ще й якщо прийшов, як партнер з монобанку (окремі ситуації), постійно вмовляють відмовитись від їх послуг, розказуючи, що в них все краще. «Такі собі партнери» — таке ставлення буде і з клієнтом в майбутньому.
Написав за проблему в телеграмі, оператор навіть не вникнув. Поспав розказувати, які в них вигідні умови, і які в них класні картки. Жесть… Вказавши ще раз, що очікував вирішення проблеми, нічого не відповіли, лише знов почали казали, що їх картки буде класні в міжнародному плані… Хоча за це ніхто не питав. Закрив усі рахунки і жодних депозитів там більше не буде!
Нам прикро, що у Вас виникли негативні емоції після відвідування нашого відділення.
Всі купюри в касі є платіжними та відповідають вимогам НБУ. Умови видачі купюр для всіх клієнтів є однаковими, тому у касира немає мети видати купюри лише старого зразку, а тим більше — вибирати такі купюри з каси.
Стосовно пропозицій банку, ми прагнемо ознайомити клієнтів з новими продуктами в Абанку та розповісти про наші переваги, але в жодному разі не бажаємо Вас відмовити від послуг Monobank, тож перепрошуємо, якщо це виглядало нав'язливо. Ми бажаємо бути корисними для Вас при будь-якому візиті до відділення.
Стосовно звернення в Службу Підтримки, ми вже перевірили діалог та опрацювали його зі співробітниками. Шкода, що Ви прийняли рішення про закриття рахунків в нашому Банку. Сподіваємось, що Ваше рішення зміниться і в нас ще буде можливість співпрацювати з Вами в майбутньому.