Жахливе обслуговування
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
Насчет навязчивости согласен, клерки постоянно цепляются. Не хотите брать 96 — не берите их и все. Я и сам их стараюсь избегать, потому что при всей их 100% платежеспособности населению обменники вбили в голову, что они устаревшие. От монобанка отказывайтесь, все верно вам сказали, там ловить нечего, карта для расчетов в супермаркете, и то карта АТБ от абанка дает некоторые скидки на 5% где моно пролетает
- +
- 0
- Sergeynaum
- 7 липня 2023, 18:53
- #
Я розумію, що всі платежоспроможні та відповідають вимогам. Але… 1) Співробітниця спеціально обрала половину купюр старими, коли були нові і коли просив дати їх, при тому, що зверху і були нові, вона відрахувала 5 новими, перевернула стопку і дала 5 старими.
2) я три раза питав, чи можуть видавати нового зразка, на що отримав відповіді: -1) ми видаємо те, що нам привозять, -2) ми віддаємо підряд, -3) ми не маємо право обирати, що давати (при тому, що вона обирала). Також після того, як запитав другий раз: чи можуть видати нові, якщо вони наявні(можна було пояснити, якщо ні, а не ржати, не розумію з чого, всім відділенням).
Стосовно пропозицій, були моменти, коли я стою на касі розраховуюсь, отримую кошти і т.д., а поруч стоїть консультант і розказує за пропозиції, на прохання зупинитись і що наразі не цікаво, бо прийшов саме з конкретною ціллю, продовжували розказувати за інші пропозиції. Я не міг навіть перерахувати кошти спокійно біля каси через це.
Стосовно моно, мені прямим текстом казали, що не варто ними користуватись і розказували за відсотки в них, яких не було по факту. Навіть було, що я не можу зняти долар, поки не оформилю картку в а-банку з одним із консультантів.
Дякую, що опрацювали діалог з підтримкою. Можливо колись повернусь і сподіваюся, що надання послуг, сервісів поліпшиться. Сподіваюся і опрацюєте моменти вище, вже зі співробітниками відділення на Тернопільській 7.
- +
- +15
- SergeyNina
- 7 липня 2023, 21:01
- #
Имхо. Лучше когда берете старые доллары попросите кассира при вас проверить их в ультрафиолете хотя бы. Особенно 1996 год. Очень много имеют дефекты. Даже если визуально нормальная потом при обмене могут быть проблемы.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.2 |
USD | 41.1 | 41.7 |
Всі курси банку |
Стосовно ситуації саме з доларом, відкривати депозит, щоб зняти через 3 місяці за 37.5 немає сенсу, бо в обмінниках 37.3 і можна попросити обрати свіжіщі.(користувався банком, бо була гарантія, що можу забрати всі новими купюрами за проханням).
Стосовно всього іншого — хіханєк, спам з послугами на телефон, нав’язування послуг при візитах, навіть якщо просто стоїш у касу — це непрофесійно.
Гадав, приват банк один з найгірших але ні, є й отакі «цікавіші».
Ще й якщо прийшов, як партнер з монобанку (окремі ситуації), постійно вмовляють відмовитись від їх послуг, розказуючи, що в них все краще. «Такі собі партнери» — таке ставлення буде і з клієнтом в майбутньому.
Написав за проблему в телеграмі, оператор навіть не вникнув. Поспав розказувати, які в них вигідні умови, і які в них класні картки. Жесть… Вказавши ще раз, що очікував вирішення проблеми, нічого не відповіли, лише знов почали казали, що їх картки буде класні в міжнародному плані… Хоча за це ніхто не питав. Закрив усі рахунки і жодних депозитів там більше не буде!
Нам прикро, що у Вас виникли негативні емоції після відвідування нашого відділення.
Всі купюри в касі є платіжними та відповідають вимогам НБУ. Умови видачі купюр для всіх клієнтів є однаковими, тому у касира немає мети видати купюри лише старого зразку, а тим більше — вибирати такі купюри з каси.
Стосовно пропозицій банку, ми прагнемо ознайомити клієнтів з новими продуктами в Абанку та розповісти про наші переваги, але в жодному разі не бажаємо Вас відмовити від послуг Monobank, тож перепрошуємо, якщо це виглядало нав'язливо. Ми бажаємо бути корисними для Вас при будь-якому візиті до відділення.
Стосовно звернення в Службу Підтримки, ми вже перевірили діалог та опрацювали його зі співробітниками. Шкода, що Ви прийняли рішення про закриття рахунків в нашому Банку. Сподіваємось, що Ваше рішення зміниться і в нас ще буде можливість співпрацювати з Вами в майбутньому.