Банк займається шахрайством
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
25 листопада 2022 року, А-Банк заморозив мою картку, на якій залишається більше 15000 грн, через перевірку оборотів. Після отримання повідомлення з приводу цього я одразу сконтактувала підтримку. Мені сказали очікувати дзвінок від профільного спеціаліста протягом трьох днів, при цьому я уточнила, що знаходжуся в Грузії й мені зручніше отримати дзвінок на Вайбер/Телеграм, який встановлено на фінансовий номер. Проте сьогодні я вже вшосте змушена звертатися до підтримки через відсутність дзвінка. На що мені відповідають, що через автовідповідач на моєму номері спеціаліст не зміг додзвонитися. По-перше, мій номер активний і автовідповідач на ньому відключений. По-друге, чому якщо я залишаю заявку про отримання дзвінка на Вайбер/Телеграм мені навіть не намагаються додзвонитися туди. Підтримка просто розводить руками, відповідаючи, що створили нову заявку й треба знову безрезультатно чекати три дні. Банк присвоїв мої кошти на життя, змусивши мене викручуватися в чужій країні, і вже третій тиждень навіть не намагається зробити хоч щось, щоб пришвидшити рішення моєї проблеми. Дуже прикро, що коли в країні війна, банк так вчиняє зі своїми клієнтами.
Відповідь банку
Підтримка àбанку
10 грудня 2022, 19:02
Доброго дня! Деякі платежі можуть вимагати додаткової перевірки. Перевірка фінансових операцій за рахунком може тривати до 180 днів. Ми обов'язково перевіримо всі Ваші звернення до нашої Служби підтримки і всю інформацію по цій ситуації та зробимо все можливе для скорішого вирішення Вашого питання. Вже взяли питання на контроль і за результатом з Вами зв'яжеться наш Співробітник.
відправити особисте повідомлення банку
Написати коментар
Коментарі - 1
- +
- 0
- natashaGra
- 18 грудня 2022, 16:10
- #
200 процентов, что откажут в обслуживании. Клиенты банку совсем не нужны
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.1 |
USD | 41.3 | 41.9 |
Всі курси банку |