Блокировка карты А-Банк
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 5
- +
- +1
- Тетяна Вефаєва
- 30 листопада 2022, 21:46
- #
Предоставила новые доказательства банку, официальный чек с биржи. Клиент является мошенником, т.к. не сможет предоставить никаких доказательств по своей жалобе. Ожидаю ответа банка.
Это стандартный ответ что на вас пришла яко бы жалоба они так всем рассказывают и мне тоже самое говорили, причем переписываясь сразу с двумя операторами в разных мессенджерах, один говорит на вас жалоба поступила, а второй говорит просто вы попали под фин мон банка
- +
- +1
- Olenka3737
- 29 грудня 2022, 18:21
- #
Подскажите пожалуйста у вас решилась данная проблема?мне заблокировали карту, все точно как у вас .
17.11.2023 Заблокировали карту, когда на счет упали деньги, мол сомнительная операция. «Питання передано у роботу профільному фахівцю, необхідно прийняти дзвінок з Банку та відповісти на кілька запитань. Терміни розгляду документів та дзвінків 5 робочих днів.» Уже ПРОШЛО 11 ДНЕЙ, НИКТО НЕ ЗВОНИТ, НИЧЕГО НЕ РЕШАЕТ, ДЕНЬГИ БЛОКИРОВАНЫ, НА ГОРЯЧЕЙ ЛИНИИ КРОМЕ ЖДИТЕ НИЧЕГО НЕ ГОВОРЯТ. На вопрос почему никто не звонит и не решает, говорят очередь, на вопрос сколько еще ждать, говорят — сроки не известны.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.3 | 44.1 |
USD | 41.3 | 41.9 |
Всі курси банку |
У випадку надходження скарг, Банк може блокувати картку до підтвердження зарахувань на Вашу картку.
Відправник, який поскаржився, не підтвердив нам про врегулювання питання з Вами, тому ми зв'язалися з Вами та надали поради для вирішення питання.