Мінфін - Курси валют України

Встановити

Проблеми із відкриттям доларовим депозитом

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Vitok 5 квітня 2022, 14:21
Відділення за адресою: Тернопіль, вул. Руська, 17-Б
Добрий день, скажіть що це за хамовитий, не адекватний і не кваліфікований «Регіональний Директор А-Банку — Тернопільська РД» «Угрин Ірина Миколаївна» сидить??? Хамить і ображає клієнта, три рази мені відкривала доларовий депозит і друкувала договори (що мені аж надоїло їх перечитувати), усно мені розказувала про різні умови цього депозиту і постійно ці «умови» в неї змінювались. Потім мені голову морочила куда мають падати % і сам депозит, спочатку на поточний рахунок, а потім все поміняла і сказала що на картку. Вона взагалі не розуміла про що я з нею говорю. А потім в добавок сказала що я порушую правила клієнта банку і погрожувала мені охороною. І коли я сказав що визивайте охорону будемо розбиратись, вона притихла. Це так тепер банк відноситься до своїх клієнтів??? Я вже є вашим клієнтом мінімум 7р і такого хамського відношення ще не зустрічав у вашому банку і перший раз почув що я порушую правила клієнта вашого банку (з якими мене ніхто, ніде не ознайомлював.) І в добавок сказала своїм працівникам, щоб вони мені сказали, що за те що я написав на неї скаргу, банк може мені відмовити в обслуговувані. Якщо ви в цій ситуації не розберетись то я звернусь в НБУ — хай вони розберуться чи законні її дії і банка, щодо відмови в моєму обслуговуванні. І це під час воєнного стану, де я просто хотів відкрити доларовий депозит.
Абанк
Відповідь банку
Підтримка Абанку 5 квітня 2022, 16:12
Доброго дня! Ми завжди детально інформуємо Клієнта, при обслуговуванні в нашому Банку через будь-який канал про те, де можна ознайомитися з умовами, в тому числі й з умовами відкриття депозитних вкладів, нарахування відсотків, а ще, доречі, і з умовами системи гарантування вкладів фізичних осіб, оскільки розуміємо як це важливо відкривати вклад і володіти детальними умовами. Також надаємо умови, тарифи та інформацію для ознайомлення в додатку і на сайті.

Звертаємо Вашу увагу, що Співробітник зобов'язаний надати Вам повну інформацію про умови й відкриття вкладів і саме це і намагався робити. З Умовами й правилами обслуговування в А-Банку Ви маєте можливість ознайомитися на етапі підписання анкети про приєднання до зазначених умов при відкритті рахунку в Банку і ми маємо для Вас цю інформацію за посиланням: https://a-bank.com.ua/terms. Ми завжди з повагою відносимося до кожного Клієнта. Тож детально перевіримо інформацію за Вашим зверненням до відділення Банку і Керівництвом буде вжито заходи щодо зазначеної ситуації.

Приносимо вибачення та сподіваємось, що вона не вплине на нашу з Вами подальшу співпрацю.

Коментарі - 1

+
0
Vitok
Vitok
7 квітня 2022, 0:40
#
В кабінеті нас було двоє і вас там явно не було, но зато ви добре знаєте що ваш співробітник «намагався зробити». Виходить так намагався що склалась така скарга на нього.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.1
USD 40.4 41
Всі курси банку

Курс валют в Абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.3 44.1
USD 40.4 41
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Абанк 💰 / Відгуки про Абанку 📝 / Проблеми із відкриттям доларовим депозитом