Мінфін - Курси валют України

Встановити

А-Банк ШАХРАЙ (в конкретно моєму випадку).

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
АЛЛА Гордиенко 17 березня 2022, 15:25
7 березня 2022року я звернулася в А-банк м.Кременчука вул.Шевченка,32 з приводу отримання з сервісу MoneyGram переказу в сумі 483€ в грошовому еквівалент євро. Я неодноразово користувалася до цього послугами, А -Банку в отриманні переказу в іноземній валюті та являють клієнтом А-Банку.
Спочатку я впевнилися в касі, що є 483€ та я зараз можу отримати на руки.
При моєму зверненні з проханням оформити виплату MoneyGram переказу в сумі 483€«спеціаліст «Юля безапеляційно повідомила мені, що для того, щоб отримати переказ MoneyGram на сьогоднішній день я зобов’язана відкрити валютний рахунок (жовта картка)А-Банку. Так як в зв’язку з військовими діями Нацбанк України зобов’язав інші банки проводити такі операції тільки через зарахування на валютні рахунки або в гривневому еквіваленті.Після відкриття рахунку переказ MoneyGram в сумі 483€ буде зараховано на мій відкритий рахунок. І тільки після зарахування 483€ на валютний рахунок я матиму змогу зняти з рахунку 483€ на руки. Та і в подальшому отримати переказ MoneyGram в валюті без відкриття рахунку в мене немає шансу (зі слів «спеціаліста» Юлі).
«Спеціаліст» Юля сфотографувала мене для відкриття картки. Після цього вона повідомила, що відкрити валютний рахунок я повинна з її допомогою в мобільному додатку, А — Банк24 на своєму планшеті.На моє прохання відкрити рахунок без мобільного додатку мені було відмовлено та повідомлено, що тільки в мобільному додатку, А — Банк24 можна відкрити валютний рахунок.
З допомогою «спеціаліста «Юлі (вона весь час говорила на які кнопки натискати в додатку) гроші переказу 483€ було автоматично конвертовану в гривню та зараховано на зелену кредитну картку?!.. Я скажу дальші коротко.
Я зразу звернулася на гарячу лінію А-Банку. Спеціаліст Юля тільки сміялась, до менеджера банку не звернулася за допомогою в даній ситуації.
Через декілька днів мені повідомили з гарячої лінії банку, що це я сама винна в цій ситуації.Але повідомили, що, А -Банк «лояльний «до мене, а тому мені перерахують гривневий еквівалент мого переказу в 483€ на гривневу жовту картку, щоб я могла зняти кошти?! Шок…
Я пішла до банку де вже інший спеціаліст відкрив мені жовту картку в гривні на протязі 1 хвилини. І тільки тоді я зрозуміла, що картка відкриваається буквально за хвилину спеціалістом А-Банку з моменту, коли сфотографують клієнта?! І для цього, як виявляється, не потрібно заходити в мобільний додаток банку на своєму планшеті?!
Я повторно звернулась на гарячу лінію з проханням видати мені переказ в 483€ в валюті, як я і попереджала «спеціаліста»Юлю спочатку.
Я отримала ще раз усну відповідь з гарячої лінії банку, що я можу отримати свій переказ тільки в гривнях, так як це все моя провина?!
Мені було сказано, що «спеціаліст» Юля одночасно з моїм фотографуванням оформила валютну картку на корпоративному банківському обладнанні. А потім (о диво), як виявляється, ще 15 хвилин «спеціаліст» Юля, знущаючись наді мною, без моєї на те згоди, мене «навчала у мобільному додатку А-Банк24 на моєму планшеті вмінню користування А-банкінгом 24?!" — це було сказано спеціалістом Ольгою з гарячої лінії 16.03.2022р.!!! Наді мною в житті ще ніхто так не знущався за мої власні кошти! Я не просила «спеціаліста «Юлю про навчання в мобільному додатку А- Банку24!!! Я не заявляла про цю послугу!
7.03.2022р. Я звернулася до А-Банку з проханням про послугу отримання грошового переказу MoneyGram в сумі 483€…І тільки в євро. Це моє право.
Як виявляється,«спеціаліст»Юля зобов’язана була, згідно з своєю посадовою інструкцією по виплаті сервісу MoneyGram просто оформити виплату сервісу та передати до каси банку на виплату коштів в євро, як завжди звичайним способом. Так як я не заявляла особистого бажання про відкриття валютної картки в, А -Банка!
Як виявляється ,«спеціаліст» Юля збрехала мені про неможливість на даний час отримати з сервісу MoneyGram мої кошти в євро звичайним способом-задля своїх корисливих цілей (так як виявляється, що спеціалісти А-Банку отримують бонус та грошову винагороду за відкриття додаткових карток банку).
Фактично «спеціаліст» Юля збрехала мені та скористалася моєю необізнаністю в проведенні виплат з сервісу MoneyGram задля своїх корисливих цілей-а саме: отримення бонусів та дивідентів в своїй оплаті за відкриття додаткових карток А-Банку.
Це шахрайські дії «спеціаліста «А — Банк24 Юля по відношенню до клієнта А-Банку. Я прийшла отримати офіційну послугу- виплату переказу з сервісу MoneyGram в євро. Я не передбачала, що «спеціалісти» А -Банку проводять шанхайській дії по відношенню до клієнтів А-Банку. 16.03.2022р. я написала офіційну скаргу на ім'я голови правління АТ»Акцент-Банк». З гарячої лінії банку мене попередили, що рішення вже прийняли…А тому я можу отримати тільки в гривнях свій переказ, так як я всі дії по виплаті були проведені на вимогу «спеціаліста» Юлі в моєму мобільному додаткуА-Банк? Важко коментувати… …Особливо, коли з кожною хвилиною гривня знецінюється!!! Я КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ ОБСЛУГОВУВАННЯ В АТ«АКЦЕНТ-БАНК»!!! Я найближчим часом прикладу максимум зусиль, щоб не бути клієнтом А-Банку. Бережіть себе! Гарного вам дня. Про такі дії А-Банку повинні знати всі люди!!!
абанк
Відповідь банку
Підтримка àбанку 17 березня 2022, 19:21
Доброго дня! Ми завжди детально інформуємо Клієнта, при обслуговуванні в нашому Банку через будь-який канал про те, де можна ознайомитися з умовами, в тому числі й з умовами отримання грошових переказів і з умовами діючих правил обміну валюти в країні, оскільки розуміємо як це зараз важливо.
Ми перевірили інформацію за Вашим зверненням до Банку. Розуміємо, що в зазначеній ситуації могло виникнути непорозуміння, тому Банк пішов Вам назустріч і без жодних комісій надав можливість зняти дані кошти з гривневої картки, адже переказ виплачено саме в даній валюті через застосунок АБанк24.
Ваше питання знаходиться на розгляді Спеціалістів і за результатом ми додатково зв'яжемось з Вами.

Коментарі - 2

+
0
АЛЛА Гордиенко
АЛЛА Гордиенко
17 березня 2022, 20:28
#
Тобто, А-Банк рахує непорозуміння шахрайські дії «спеціаліста Юлі"з «заборони Нацбанку виплати в валюті без зарахування переказу на жовту валютні картку ,яка тільки оформляется в мобільному додатку» — це вимога до мене на отримання переказу «спеціаліста «Юлі 7.03.2022р?! Ще раз передивіться відео подій — коли я вийняла з сумки свій планшет на вимогу вашого «спеціаліста Юлі? Будь ласка ,включіть звукові доріжку до відео та слухайте!
До подій 7.03.2022р. я особисто не мала проблем з банком ,як і А — Банк не мав проблем зі мною, як з клієнтом.
Через мобільний додаток під диктовку «спеціаліста «Юлі я не переказ сплачувала, а зі слів «спеціаліста Юлі в моєму мобільному додатку ми з нею відкривали жовту валютні картку. І цю карку можна було відкрити тільки в мобільному додатку. Це говорив ваш «спеціаліст «!!Чому вона брехала мені?!Чому вона знущалась наді мною майже 20 хвилин застосовуючи мобільний додаток на моєму гаджеті, коли відкрити картку і зарахувати переказ в євро на картку в корпоративному обладнанні банку 1хвилина часу,як виявляється ?! Та ще 1хвилина часу отримати кошти на руки в касі?! А і звичайний спосіб (без картки) також 1 хвилина на оформлення переказу в спеціаліста+ 1 хвилини на отримання грошей в касі?! Чому «спеціаліст «Юля вимагали зайти мене в мобільний додаток?! Я замовила виплату ПЕРЕКАЗУ В ЄВРО!Це моє законне право!
Чому за 10 днів інциденту з 7.03.2022р. по 17.03.2022р А-Банк не вирішив цю ганебну ситуацію з шахрайськими діями свого «спеціаліста»?!


+
0
АЛЛА Гордиенко
АЛЛА Гордиенко
18 березня 2022, 22:02
#
18.03.2022р. А-Банк прийняв позитивне рішення на користь клієнта за моєю офіційною скаргою до А-Банку від 17.03.2022р.на дії «спеціаліста» Юлі та скаргою на дії «спеціаліста «Юля А-Банку через сайт МІНФІН від 17.03.2022р.
А- Банк перерахував 483€ на мій рахунок, тобто я отримала переказ MoneyGram в повному обсязі в євро на свій рахунок. Маю велику надію на вдале зняття зазначених коштів з рахунку та його закриття.
Велике спасибі А — Банку за позитивне прийняте рішення на мою користь в неприємній ситуації,що виникла під час отримання переказу.
Велике спасибі сайту МІНФІН за надану можливість всім громадянам в намаганні публічно відстояти себе в критичні ситуації,що склалась.
Претензій до діяльності А- Банку я особисто не маю. Проблема вирішена.
Велике спасибі. Доброї вам ночі.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.2 41.8
Всі курси банку

Курс валют в абанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.1 44
USD 41.2 41.8
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / абанк / Відгуки про абанку 📝 / А-Банк ШАХРАЙ (в конкретно моєму випадку).