А-Банк ШАХРАЙ (в конкретно моєму випадку).
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в абанку
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 49 | 49.8 |
| USD | 41.8 | 42.4 |
| Всі курси банку | ||
Спочатку я впевнилися в касі, що є 483€ та я зараз можу отримати на руки.
При моєму зверненні з проханням оформити виплату MoneyGram переказу в сумі 483€«спеціаліст «Юля безапеляційно повідомила мені, що для того, щоб отримати переказ MoneyGram на сьогоднішній день я зобов’язана відкрити валютний рахунок (жовта картка)А-Банку. Так як в зв’язку з військовими діями Нацбанк України зобов’язав інші банки проводити такі операції тільки через зарахування на валютні рахунки або в гривневому еквіваленті.Після відкриття рахунку переказ MoneyGram в сумі 483€ буде зараховано на мій відкритий рахунок. І тільки після зарахування 483€ на валютний рахунок я матиму змогу зняти з рахунку 483€ на руки. Та і в подальшому отримати переказ MoneyGram в валюті без відкриття рахунку в мене немає шансу (зі слів «спеціаліста» Юлі).
«Спеціаліст» Юля сфотографувала мене для відкриття картки. Після цього вона повідомила, що відкрити валютний рахунок я повинна з її допомогою в мобільному додатку, А — Банк24 на своєму планшеті.На моє прохання відкрити рахунок без мобільного додатку мені було відмовлено та повідомлено, що тільки в мобільному додатку, А — Банк24 можна відкрити валютний рахунок.
З допомогою «спеціаліста «Юлі (вона весь час говорила на які кнопки натискати в додатку) гроші переказу 483€ було автоматично конвертовану в гривню та зараховано на зелену кредитну картку?!.. Я скажу дальші коротко.
Я зразу звернулася на гарячу лінію А-Банку. Спеціаліст Юля тільки сміялась, до менеджера банку не звернулася за допомогою в даній ситуації.
Через декілька днів мені повідомили з гарячої лінії банку, що це я сама винна в цій ситуації.Але повідомили, що, А -Банк «лояльний «до мене, а тому мені перерахують гривневий еквівалент мого переказу в 483€ на гривневу жовту картку, щоб я могла зняти кошти?! Шок…
Я пішла до банку де вже інший спеціаліст відкрив мені жовту картку в гривні на протязі 1 хвилини. І тільки тоді я зрозуміла, що картка відкриваається буквально за хвилину спеціалістом А-Банку з моменту, коли сфотографують клієнта?! І для цього, як виявляється, не потрібно заходити в мобільний додаток банку на своєму планшеті?!
Я повторно звернулась на гарячу лінію з проханням видати мені переказ в 483€ в валюті, як я і попереджала «спеціаліста»Юлю спочатку.
Я отримала ще раз усну відповідь з гарячої лінії банку, що я можу отримати свій переказ тільки в гривнях, так як це все моя провина?!
Мені було сказано, що «спеціаліст» Юля одночасно з моїм фотографуванням оформила валютну картку на корпоративному банківському обладнанні. А потім (о диво), як виявляється, ще 15 хвилин «спеціаліст» Юля, знущаючись наді мною, без моєї на те згоди, мене «навчала у мобільному додатку А-Банк24 на моєму планшеті вмінню користування А-банкінгом 24?!" — це було сказано спеціалістом Ольгою з гарячої лінії 16.03.2022р.!!! Наді мною в житті ще ніхто так не знущався за мої власні кошти! Я не просила «спеціаліста «Юлю про навчання в мобільному додатку А- Банку24!!! Я не заявляла про цю послугу!
7.03.2022р. Я звернулася до А-Банку з проханням про послугу отримання грошового переказу MoneyGram в сумі 483€…І тільки в євро. Це моє право.
Як виявляється,«спеціаліст»Юля зобов’язана була, згідно з своєю посадовою інструкцією по виплаті сервісу MoneyGram просто оформити виплату сервісу та передати до каси банку на виплату коштів в євро, як завжди звичайним способом. Так як я не заявляла особистого бажання про відкриття валютної картки в, А -Банка!
Як виявляється ,«спеціаліст» Юля збрехала мені про неможливість на даний час отримати з сервісу MoneyGram мої кошти в євро звичайним способом-задля своїх корисливих цілей (так як виявляється, що спеціалісти А-Банку отримують бонус та грошову винагороду за відкриття додаткових карток банку).
Фактично «спеціаліст» Юля збрехала мені та скористалася моєю необізнаністю в проведенні виплат з сервісу MoneyGram задля своїх корисливих цілей-а саме: отримення бонусів та дивідентів в своїй оплаті за відкриття додаткових карток А-Банку.
Це шахрайські дії «спеціаліста «А — Банк24 Юля по відношенню до клієнта А-Банку. Я прийшла отримати офіційну послугу- виплату переказу з сервісу MoneyGram в євро. Я не передбачала, що «спеціалісти» А -Банку проводять шанхайській дії по відношенню до клієнтів А-Банку. 16.03.2022р. я написала офіційну скаргу на ім'я голови правління АТ»Акцент-Банк». З гарячої лінії банку мене попередили, що рішення вже прийняли…А тому я можу отримати тільки в гривнях свій переказ, так як я всі дії по виплаті були проведені на вимогу «спеціаліста» Юлі в моєму мобільному додаткуА-Банк? Важко коментувати… …Особливо, коли з кожною хвилиною гривня знецінюється!!! Я КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ ОБСЛУГОВУВАННЯ В АТ«АКЦЕНТ-БАНК»!!! Я найближчим часом прикладу максимум зусиль, щоб не бути клієнтом А-Банку. Бережіть себе! Гарного вам дня. Про такі дії А-Банку повинні знати всі люди!!!
Ми перевірили інформацію за Вашим зверненням до Банку. Розуміємо, що в зазначеній ситуації могло виникнути непорозуміння, тому Банк пішов Вам назустріч і без жодних комісій надав можливість зняти дані кошти з гривневої картки, адже переказ виплачено саме в даній валюті через застосунок АБанк24.
Ваше питання знаходиться на розгляді Спеціалістів і за результатом ми додатково зв'яжемось з Вами.