Уведення даних у базу банку його представниками
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- Maksym Solomko
- 17 лютого 2022, 12:52
- #
Добрий день!
Спілкування з Вами було приємним і набагато продуктивним, ніж при зверненні в підтримку. Дякую за увагу й допомогу!
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в абанку
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.1 | 44 |
USD | 41.2 | 41.8 |
Всі курси банку |
Клієнтом банку став через оформлення продукту у відділенні, у тому ж самому відділенні й надав згодом паперовий оригінал свого закордонного паспорту, щоб була можливість у подальшому обслуговуватися за документами в застосунку «Дія».
Як там менеджер відділення вносив дані в базу банку мені не відомо, оскільки між ним і клієнтом знаходиться монітор комп’ютера. У застосунку ці дані перевірити не можна, підтримка відправляє у відділення.
Менеджер у відділенні не спершого разу побачила мій закордонний паспорт через те, що в базі банку є два моїх документи (бачила тільки національний паспорт). Щодо перевірки даних у відділенні, то це не зручно чи менеджер так хотів співпрацювати.